Ga naar inhoud


Windows 7 drivers voor TechnoTrend S2-3200


Donkeyman

Aanbevolen berichten

Ik heb weer opnieuw Windows 7 moeten installeren, maar het lukt me nu niet om mijn Technotrend S2-3200 kaart aan de praat te krijgen.

Hij staat correct vermeld bij apparaatbeheer, ik heb de door jullie geadviseerde pakketten geinstalleerd, maar krijg weer de volgende melding: Error: InterVideo Filter wasn't found

Ik gebruik TechnoTrend Mediacenter.

 

Kunnen jullie mij weer op het goede pad helpen?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Niels Wagenaar
Je bent vergeten om de codecs te installeren. Probeer anders eens Shark007's Windows 7 Codec Pack.

Mvg,

Niels Wagenaar


Dank voor je suggestie. Ik heb die codecs nu geinstalleerd zonder resultaat. Inmiddels heb ik ook DVB viewer er op gezet.
Radio werkt, evenals de radiozenders. Gecodeerde zenders werken niet ondanks de aanwezigheid van de Aston 1.07 en een werkende smartcard.
Voorheen werkte alles goed, wat kan er nog meer mis zijn?

VU+ Ultimo 4K PLI 9.x dual DVB-S2 FBC tuner met 750Gb WD Blue, VU+ Zero 4K PLI 9.x  Visiosat G4 Quadro met 3 Alps quad en 1 Inverto Ultra Black quad, LG G1 Oled Evo 77 inch, Sony Bravia KDL 65-XD7505, , Nvidia Shield TV Pro mediaplayer, Denon AVR-X3500 audioreceiver. Zone 1: 2X Kef IQ90, 2x Kef IQ10, Kef IQ60c, BK XXLS 400 subwoofer. Zone 2: 2X Tangent EVO4. Fritzbox 7590. Synology DS418, Raspberry Pi 3B

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Donkeyman
Inmiddels heb ik ook DVB viewer er op gezet.
Radio werkt, evenals de radiozenders. Gecodeerde zenders werken niet ondanks de aanwezigheid van de Aston 1.07 en een werkende smartcard.
Voorheen werkte alles goed, wat kan er nog meer mis zijn?


Als DVBviewer geen CI/CAM ziet ontbreekt misschien het bestand ttBdaDrvApi_Dll.dll?
Dit bestand moet in de map van DVBViewerPro aanwezig zijn om de TechnoTrend CI/CAM te laten functioneren.
Normaal kan je deze extra addons ook downloaden van de DVBviewer site geloof ik.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...