Ga naar inhoud


Sateliet receiver/recorder


Gast base

Aanbevolen berichten

Hey, ben niet zo thuis in het hele sateliet gebeuren en daarom heb ik een vraagje. Hopelijk staat ie in het juiste Forum.

Ik zou wegens weg voor het werk enkele programma's die ik via de sateliet kijk willen opnemen. Een sateliet receiver/ recorder vind ik voor die enkele keren nogal duur. Nu ben ik via via te weten gekomen dat je ook een receiver kan halen waarop je een externe harde schijf kan aansluiten. Zou handig zijn want die harde schijf heb ik al. Kan iemand mij vertellen of dit kan? en ook hoe dit in zijn werk gaat? Je moet toch een opneem menu hebben of niet dan?

 

Vriendelijke groetjes

fons

Link naar reactie
Delen op andere sites


je hebt inderdaad ontvangers die dit aankunnen.

 

Als het over opnemen van kanalen van CD/TVVL gaat dan moet je je wel goed informeren over het decoderen en het doorgeven van de kanalen.

 

Ik zou eens googlen op : PVR ontvangers met externe HD of anders ga je eens binnen bij een lokale sat dealer die persoon zal je ook wel al een beetje verder kunnen helpen denk ik.

 

 

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn van Rebox goedkope SD ontvangers die dit kunnen. Zelfde geldt voor Clarke Tech. Kosten nog minder dan 100 euro als je een beetje rondsurft.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...