Ga naar inhoud


sony 40w4500 voor digitenne


naze1975

Aanbevolen berichten

Ik heb een sony tv met daarin een dvb-t tuner. nu heb ik bij ...... een "Wittenberg ZA 3 D DVB-T antenne" (en hij is zwart) gekocht en deze op de coax aansluiting van mijn tv aangesloten.

bij het zoeken naar analoog , zag ik dat, dat als normale kabel gold, bij het digitaal zoeken had ik de keus tussen aards en kabel, bij bijde had ik geen beeld.

Moet er toevalig toch een kaart in om digitenne te ontvangen, of is deze ontvanger van het toestel niet goed voor in nederland, of zit ik stiekum toch buiten het bereik van digitenne. kan ik om eventueel te testen, de antennekabel verlengen?

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Er moet niet alleen een kaart in, maar ook een (Conax)Cam.

Heeft de antenne ook 5 volt nodig?

Bij de keuze aards of kabel, zou ik kiezen voor aards.

Ik heb ook een Sony, maar het kan bij jou misschien anders zijn.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De drie publieke en een regio zender zou je toch moeten kunnen zien, ook zonder kaart.

Lijkt me inderdaad een kwestie van spanning op de antenne. Kijk eens in de handleiding van de Sony of die de mogelijkheid heeft 5 Volt uit te geven op de antenne.

René.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de antenne even opgezocht. Is geen actieve antenne!!

5 volt geven heeft dus geen zin. Een andere (actieve) is beter.

Doe dan ook maar meteen een buitenantenne.

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allen bedankt voor de reactie's.

 

om nu een buitenantenne aan te schaffen vind ik een beetje ver gaan omdat ik het eigenlijk alleen wou testen of ik dit kon ontvangen, dus een 10 euro voor deze antenne vond ik meer als genoeg, en hij staat recht op, die antenne.

 

als iemand nog een gratis idee heeft hoor ik het graag. wink

een Sony 40W4500, 2x ipbox 9000, Triax 110, Moteck SG-2100 A ontvangst van 53,1 Oost t/m 24,5 West en een Logitech Harmony Remote 785 (ideaal)

Link naar reactie
Delen op andere sites

zelf gemaakt van cola blikjes en een stukje buis moet nog even paar dopen op werk prima kost bijna niks

post-33015-1318260496,8219_thumb.jpg

post-33015-1318260496,8481_thumb.jpg

Volgens de wet van Bartjens moet het kunnen

 

En met de vriendelijke groeten Hendrik

 

En Is je Probleem opgelost? Help anderen door te vertellen hoe je dat hebt gedaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een gedoe,neem toch gewoon een oud TV Harkje van Ca 80cm gaat veel beter,in de OOI komt zelfs CNN/EuroSport op 722MHZ Prima door met deze buiten ant.ook RTL Television sat 1 pro7 en div adere Duitse zenders ,RTV Utrecht.Braband en Gelderland.Harkje vertikaal positie haaks op de Sat pos.19.2 OOST. richting het oosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: naze1975
Ik woon niet in de flevopolder o eeeh land, maar in het zeer mooi in de bossen gelegen Maarn, dus dat word wel een lang kabeltje.

Ik denk dat het lastig wordt daar tussen de bossen.
Kijk hier http://www.kpn.com/mobiele-telefonie/mobiel-internet/mobieltv/dekking-mobiel-tv.htm en tik Maarn in dan zie je dat TV op je Mobiel al niet geweldig is dus laat staan Digitenne.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...