Ga naar inhoud


Hoe diseqc instellingen configureren bij Humax FoxSat HDR


Gast 5566

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over de Disec van de Humax FoxSat HDR Ik heb een schotel met 4 LNB's 28.2-23,5-19 en 13 oost. Deze zijn samengebracht in een splitter zodat er een kabel in de Humax gaat. Hoe moet ik nu schakelen tussen de LNB's. Ik kan dit niet vinden in het menu. Hij geeft alleen de28.2 oost weer de andere kan ik niet schakelen. Weet iemand raad.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: 5566
Weet iemand raad


Ik mag aannemen dat je die 4 LNBs niet echt op een splitter hebt aangesloten, maar in plaats daarvan op een DiSEqC switch? confused

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 5566
Ik heb een vraag over de Disec van de Humax FoxSat HDR Ik heb een schotel met 4 LNB's 28.2-23,5-19 en 13 oost. Deze zijn samengebracht in een splitter zodat er een kabel in de Humax gaat. Hoe moet ik nu schakelen tussen de LNB's. Ik kan dit niet vinden in het menu. Hij geeft alleen de28.2 oost weer de andere kan ik niet schakelen. Weet iemand raad.
druk rood-groen-geel-blauw-groen- geel- blauw om in geheime antenne menu`s en andere te komen..
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Rocketscientist
Dus jij hebt er eentje? Bevalt die?
nee toevallig was er in een uitzending van dr dish deze vraag . en dat schoot me te binnen
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: 44piet
druk rood-groen-geel-blauw-groen- geel- blauw om in geheime antenne menu`s en andere te komen..

Ik denk dat je bijvoorbeeld blauw niet tegelijk met blauw kunt indrukken.

Misschien snel achter elkaar?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nee hij bevalt helemaal niet echt een kat in een zak waardeloos ding Hij schijnt alleen maar 28.2 oost te kunnen ontvangen maar deze is alleen compartible met de slingbox. Zal in de toekomst wel veranderen zegt men

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: 5566
Ik heb het geprobeert maar werkt nog steeds niet, ik vind het een echt waardeloos kreng!!! Niet kopen dus.
stuur maar een mail naar dr dish , want die beweerde dit ., rood -groen -geel-blauw-groen-geel -blauw. achtereen volgens indrukken en dan kwam men in het verdere menu. mvg
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...