Ga naar inhoud


[ASTON] ASTON 1.05 + canaldigital card : geen updates ?


Aanbevolen berichten

Voor mijn vader (gratis abonnement CD,alleen NL1,NL@ en NL3, zwart kaartje) in de weer geweest. Hij kreeg geen NL zenders meer. Zijn kaartje krijgt in de Aston1.05 geen update signaal van canaldigitaal. In mijn Matrix met Ucas3.0 wel.

Is dat logisch ?

Verder : doe ik mijn werkende combi van Matrix met mijn seca3 kaartje in zijn receiver (kathrein) staat het beel op NL1-3 te flikkeren of hij net niet genoeg ontvangst heb. Soms doet ie het wel. Op een andere receiver (philips embedded) doen de zenders het wel gewoon, dus ligt niet aan de antenne.

 

Iemand een idee ??

 

DM800, 2 keer echostar 808 2cimet MR 1.07, Multytenne+Astra apart, 2 keer originele seca3 CD

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Origineel bericht van: robbie58
Voor mijn vader (gratis abonnement CD,alleen NL1,NL@ en NL3, zwart kaartje) in de weer geweest. Hij kreeg geen NL zenders meer. Zijn kaartje krijgt in de Aston1.05 geen update signaal van canaldigitaal. In mijn Matrix met Ucas3.0 wel.
Is dat logisch ?
Verder : doe ik mijn werkende combi van Matrix met mijn seca3 kaartje in zijn receiver (kathrein) staat het beel op NL1-3 te flikkeren of hij net niet genoeg ontvangst heb. Soms doet ie het wel. Op een andere receiver (philips embedded) doen de zenders het wel gewoon, dus ligt niet aan de antenne.

Iemand een idee ??


vraag 1 module zal wel update moeten, vraag 2 de matrix module daarvan is niet gezegd dat die in elke ontvanger werkt, in de een wel in de ander niet
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...