Ga naar inhoud


[7121 en 8121] We zijn november, waar blijft 1080?


Braintje

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Volgens mij is het vandaag 15 december, maar wat ik ook doe ik zie geen update !

 

Is er iemand die al een update voorbij heeft zien komen ?

 

Of moet je iets speciaals doen om hem binnen te kunnen halen ?

 

Bert

 

(en alvast prettige feestdagen!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

 

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i...

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
k zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i..


Heb jij de televisie via HDMI aangesloten of via scart, want volgens mij is het HD-menu enkel zichtbaar als je een HDMI-aansluiting hebt.

Greets
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: matthew_be_wvl
Ik zet net mijn ontvanger aan en hij is bezig met het downloaden van de nieuwe software. Er stond eerst "Load" op het schermpje en dan "Save"... Hopelijk is deze versie stabiel.

RGB is nu instelbaar via A/V instellingen in het menu, maar nergens is er iets te zien over 720p of 1080i...


Die 1080 instelling is te zien zodra je via Hdmi werkt en dan kun je hem op 1080 instellen, hij staat standaard op 720p
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: jacobus
Hoe zit het met de programma gids? Bij mij werkt ie al n hele tijd helemaal niet.



Klopt Er worden momenteel werkzaamheden aan de EPG generator verricht, zodra deze zijn afgerond is de EPG weer beschikbaar.Heb ik gelezen op de andere site.

Grt Rudie

 

Rebox 9000.

Logitech Harmony 900.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

 

Ik heb geen beeld meer, via hdmi, met de Philips tuner op mijn LCD Diboss (HD ready), maar wel goed beeld, via hdmi, met dezelfde Philips tuner op mijn hoofdscherm, een Sharp LCD (full HD), waarop ik normaliter een CT 5000H heb aangesloten. De oorzaak ligt derhalve zeer vermoedelijk bij genoemde Diboss LCD.

Voor de huidige software update bestond dit probleem echter niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...