Ga naar inhoud


[7121 en 8121] We zijn november, waar blijft 1080?


Braintje

Aanbevolen berichten

1. Een opname kan altijd gestopt worden *

2. Een tweede voorkeur voor gesproken taal kan worden ingesteld (bv. 1 is Nederlands, 2 is Engels)

3. Alle menuschermen worden alleen nog verlaten door gebruik van de exit knop

4. De zendernaam en programma informatie worden zichtbaar op het frontpaneel *

5. Opvolgende opnamen op verschillende frequenties/transponders worden mogelijk *

6. Bladwijzer plaatsen tijdens het opnemen? *

7. Menu met service informatie?

8. Een pincode kan direct ingevoerd worden zonder te moeten bevestigen

9. Het weergeven van een opnamen kan direct gestopt worden door de stopknop op de afstandsbediening *

10. De informatie rondom een zender met pincode wordt duidelijker

 

 

Als je punt 4 ziet dan moet je op het frontpaneel zendernaam zien maar ik zie alleen nog maar de zender nummer staan.

 

Ik heb wel 1080I en beeld is goed.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Toch maar weer een account aangemaakt,vroeger ( bla bla wink ) altijd bezig geweest met kaarten en de shit, tijden geleden op aandringen van vriendin een decoder gekocht die offi is en geen problemen zou geven.

Vandaag de update gehad om in te stellen dat die 1080 i aankan, als ik hem instel draait die heel even en dan flikkert die op zwart om daarop te blijven staan.

inmiddels al weer een keer of 6 terug op fabriek, geeft geen problemen tot ik hem op een duitse hd zender zet ( arte hd of zdf hd ) decoder loopt direct weer vast.

 

iemand bekend met dit probleem ?

schotel is een TechniSat Multytenne ( geen idee of dit het probleem geeft )

 

Iemand enig idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die werkt idd wel weer ja, maar heb je ook het probleem dat die op de duitse zenders vanaf 99 vastloopt, ben er al achter dat die dat ook doet met de instelling niet op 1080 i maar dus gewoon op de fabrieksinstellingen.

 

Aan uit helpt dan ook niet en als je hem al weer aanzet heeft die compleet geen ontvangst meer ( heb hem 5 min gegeven om signaal te vinden, maar de balk blijft rood )

Optie is natuurlijk om niet boven de 99 te zappen, maar lijkt me eerlijk gezegd niet de gewenste optie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan zijn dat mijn 7121 vandaag al is geupdate, maar ik heb dat niet gezien. De software versie is 3.3.4 (is dat deze van vandaag) op de volgende pagina staat echter dat de laatste update van 14-10-2009 is. Ik kan met geen mogelijkheid een update forceren. Ik heb de 7121 via hdmi op mijn full hd tv aangesloten maar ik kan nergens de 1080i optie vinden. Standaard staat hij op 720p. Kan iemand me hier mee helpen? Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

kwam thuis en mijn vrouw zei dat de ontvanger vreemd deed in het display en inderdaad de software update staat erop gelijk kijken natuurlijk en daar was hij in menu av instellingen 1080i verder werkt hier alles zo te zien voorals nog goed smile

80cm schotel ; topfield 4000pvr;

philips dsr 7121 (in de kast);sab titan 2 combo 1.3.42

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd geen 1080i ondersteuning. volgens mij kan de reciver het gewoon niet aan en maker ze ons vanal wijs.

gewoon geen bekwame mensen op die ontwikkelings afdeling.

 

ik denk dat de mensen die wf maken als hobby er meer verstand van hebben.

 

 

greetz

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem schijnt bij een (gans) aantal televisies te liggen dewelke het inkomende 1080i signaal om één of andere reden niet herkennen.

 

Half werk dus maar weer deze update zeker, want je zou toch mogen verwachten dat het uitgaande signaal door elke doorsnee televisie te ontvangen is en geen afwijkingen vertoont.

 

Greets

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb nog helemaal geen update ontvangen. Weet iemand hoe je dit kunt forceren? Via de uitgebreide instellingen werkt het niet. Ik draai nu 3.3.4 maar ik heb begrepen dat dat niet deze laatste versie is. In het menu staat deze op 14 oktober.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al ns geprobeerd om hem uit en dan weer aan te zetten? Dan moet hij automatisch de nieuwe FW gaan laden.

 

Een andere mogelijkheid is het volgende:

De decoder uit zetten door de stekker uit te trekken en dan pijltoets naar links vasthouden en stekker weer insteken, dan na ongeveer 20 seconden de pijltoets los laten.

De decoder gaat software helemaal opnieuw laden, en decoder krijgt een volledige reset.

 

Ik heb dit zelf nooit gebrobeerd, en ik weet ook niet of er risico's aan zijn verbonden, dus het is wel op eigen risico!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...