Ga naar inhoud


Vinden van nieuwe transponders ?


Vlearmoes

Aanbevolen berichten

Ik heb in mijn HDCI2000 alle kanalen gewist en wil in de hummi alle zenders (tv en FTA) opnieuw laten laden van de 4 satelieten (astra 1,2,3 en hotbird)

 

Mijn vraag is nu; komen er ook vanzelf nieuwe transponders in de lijsten van de bovenstaande satelieten??....of moet ik nog handmatig nieuwere transponders toevoegen??

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer je even kijkt, of de transponder van Nederland HD er nog instaat, kan je ervan uitgaan, dat de transponderlijst niet is gewist.

 

Anders is het transponders met de hand toevoegen.

Je kan hiervoor eventueel een editor gebruiken, en de lijst met de computer bewerken.

 

Waarom heb je niet even een backup gemaakt van je instellingen?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen transponders gewist...alleen alle zenders bij kanalen opmaken!

 

Mijn vraag is/was komen er automatisch nieuwe transponders in de reeds bestaande lijst met transponders van de hummi tijdens het zoeken naar kanalen...of moet ik evt nieuwe transponders handmatig toevoegen??

 

 

Ik moet natuurlijk wel weer alle zenders op volgorde gaan zetten frown

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Bij zenderzoeken kijkt hij alleen in de bestaande transponderlijst.

 

Nieuwe transponders moet je eerst in de lijst toevoegen.

Je kan met de computer en de humax editor de zenderlijst eenvoudig inrichten.

 

Je hebt daarvoor echter wel een computer met een rs-232 aansluiting nodig.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja na het zoeken miste ik een paar zenders

 

Heb de bewuste transponders even bij geavanceerd zoeken toegevoegd en de hummi daar laten zoeken

de zenders heb ik toegevoegd

 

Maw de hummi laad alleen zenders en geen transponders; dit is het antwoord op mijn vraag wink

 

ps een pc met rs-232 aansluiting en editor heb ik.

Integra | Marantz | TechniSat HD S2&multytenne | Panasonic | Kef, Rel |mede8er, synlogy, asus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...