Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Origineel bericht van: ome to
We hebben de Azbox al te lang een kans gegeven er moeten maar spijkers met koppen geslagen worden vind ik hij bestaat al 2 jaar en er is nog geen fatsoenlijke firmware te krijgen dus hoelang moet men nog wachten dan ?


Geen idee, ik kan daar geen antwoord op geven, hoe lang je wil wachten ligt aan je zelf toch ?
doe hem weg als je niet tevreden bent, is je ergenis voorbij, niemand kan in de toekomst kijken, ook ik niet

ik vind het beeld prima, de zaptijd is enorm verbetert, prijsklasse vind ik top.

haal een dm8000 is huis zet hem naast een azbox en geef dan je bevindingen, je zal zien dat je bedrogen uit komt, want die doet ook niet wat ie beloofd.
buiten het feit dat je 500 € meer kwijt bent.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik moet ook zeggen dat als je de dagelijkse fw gebruik je af en toe een probleem tegen komt. Wel is het zo dat het juist afstellen van de box heel belangrijk is. Ik heb hem nu een jaar en volgens mij buiten de testers was hij eerder niet te verkrijgen.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de azbox hebben ze de grote fout gemaakt om alles terug opnieuw uit te vinden. Hadden ze gewoon enigma2 op de boxen gezet, dan hadden ze enkel de drivers moeten goed krijgen. Nu zijn ze bezig met alle software op de box continue aan het bijschaven waarbij er voor iedere geplette bug er een andere in de plaats komt. Ik zie de software nooit volwassen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

vind het jammer dat dingen die wel goed werken ook vervangen worden.

De epg werkte goed en met de laatste firmware is het weer niks.

je zou toch denken dat iemand ook op het idee komt, om de goede dingen niet te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Lithion
Bij de azbox hebben ze de grote fout gemaakt om alles terug opnieuw uit te vinden. Hadden ze gewoon enigma2 op de boxen gezet, dan hadden ze enkel de drivers moeten goed krijgen. Nu zijn ze bezig met alle software op de box continue aan het bijschaven waarbij er voor iedere geplette bug er een andere in de plaats komt. Ik zie de software nooit volwassen worden.


en dan hier schrijven dat je beter een dreambox kan kopen.


Tot nu toe heeft de azbox toch een paar dingen die mooie/beter zijn dan een dreambox zoals youtube maar het is en blijft een leuk ding, en aan de bugs wordt hard gewerk ( het team wordt nog altijd groter in portugal die aan de soft werken)

vergeet ook niet dat de boxs goed verkocht wordt in andere landen en Nederland maar een zeer klein land is voor azbox.

tot slot is het wel zo dat ik met de azbox upc kan kijken en dat is me nog niet gelukt met de dreambox.

bliksem

Dreambox DM8000HD

 

AZBOX Premium +

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is absoluut een goede box maar de firmware is dat juist niet en daar zit het probleem en dat jij upc kan kijken komt omdat de softcam makers een erg goed systeem hebben en constant in ontwikkeling is (MultiCAS)dat is ook de grootse sofware verbeteraar van de azbox want die werkt gewoonweg erg goed.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb twee Azboxen nu een jaar,daarvoor had ik pioneer en wilde eens een linuxbox proberen,net als zoveel anderen die ook niet zoveel geld uit wilde geven,ik wist dat het niet zo simpel was allemaal om het goed draaiende te krijgen.Ik heb maar boerenverstand!Met de eerste FW draaide alles prima TS avie jpg,alleen geen epeg okè dat was bekend, zal beter worden en het is nu goed met de KGD4348 dus probleem opgelost zou je zeggen?Maar nee is het voor sommigen nog niet goed.zo kan je wel blijven zeuren,gewoon door gaan het is voor jullie toch een hobbie?Voor mij wel!Gewoon blijven proberen en anders een plipsje nemen hebje epeg en verder niks toch??

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog eventjes geduld de enigma2 software komt er wel en zelfs nog deze maand vraag me niet waar ik het vandaan heb maar het komt er echt aan nog eventjes geduld maar voor volgende week zaterdag weten we meer.

AZbox Premium HD Plus VuDo+ volledig nederlands pakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: ome to
Het is absoluut een goede box maar de firmware is dat juist niet en daar zit het probleem en dat jij upc kan kijken komt omdat de softcam makers een erg goed systeem hebben en constant in ontwikkeling is (MultiCAS)dat is ook de grootse sofware verbeteraar van de azbox want die werkt gewoonweg erg goed.


Dat wordt een hele goede 1 april grap :D:D

The birdman has left the building

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: satede
Origineel bericht van: ome to
Het is absoluut een goede box maar de firmware is dat juist niet en daar zit het probleem en dat jij upc kan kijken komt omdat de softcam makers een erg goed systeem hebben en constant in ontwikkeling is (MultiCAS)dat is ook de grootse sofware verbeteraar van de azbox want die werkt gewoonweg erg goed.


Dat wordt een hele goede 1 april grap :D:D


Hoezo? is geen fictie maar een feit!

Waarom praat je hier nog mee trouwens van de laatste ontwikkelingen heb jij niets gezien omdat je je box al hebt verkocht ( zoals jezelf aangeeft in dit topic )

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@d_liver,

 

Jij hebt nu wel een punt, laat dit topic zich beperken tot de Azbox bezitters die hun ervaringen uitwisselen. Discussies en kritiek moet men maar in een ander topic uiten, dit voegt niets toe aan dit topic.

 

En vind het perfect dat jij je tenminste zoveel inzet en zaken positief oppakt, want soms is het gewoon roeien tegen de stroom in.

 

 

 

 

VU+ Duo2 met  4x DVB-S2 / 2x Dual DVB-S2 Tuner. Plugin remote channel stream converter

Wavefrontier T90. 6x Google TV Android 4K clients.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...