Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten

Er is inmiddels een site geopend met dagelijkse updates voor de AZBox HD.

Deze zijn te vinden op:

 

Dagelijkse firmware updates

 

Om het duidelijk te houden : Indien je wat te melden hebt over een firmware versie. Gaarne vermelden van welke naar welke firmware je bent gegaan en welke kaartlezer je gebruikt inclusief versie.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik vind het een leuke ontwikkeling, deze dagelijkse firmware updates.

 

Maar waarom gebruikt opensat geen openbaar bugtracking systeem, zoals b.v. trac? (zie http://trac.edgewall.org/ - opensource / niet commerciele link)

 

Dit zou een hoop helderheid creeeren voor de gebruikers en meer wil van "de community" om tijd te steken in het testen van een daily firmware. Want anders heb je toch geen idee waarnaar je moet kijken?

 

 

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo all,

 

Dagelijkse firmware updates?

Persoonlijk krijg ik er nare bijsmaak van,nu er een dreigende omwisseling /omruilaktie /upgrade/of hoe je het noemen wilt dreigt(zoals in Duitsland is gestart) kunnen we met zijn allen beta's gaan testen ?Hopen ze deze claim nog voor te zijn?

In tegenstelling tot de berichten dat het maar om ca 100 gedupeerden zou gaan ben ik van mening dat dit nog niet! het topje van de ijsberg is!

Misschien moeten we eens een pol houden van hoeveel mensen zich gedupeerd voelen.

Desondanks vindt ik het voor de prijs een leuke hobbybox met aardige gadgets maar feit blijft dat de box niet waarmaakt waar hij voor op de markt is gezet.

Maar ja zo is dreambox ook tot een succesvol produkt gekomen :laat de consument het werk doen !

Nomaals: ik vindt het een aardig speleding en mijn dreamboxen wil ik ook niet meer kwijt ,maar toch ,waarom nu die dagelijkse updates................

 

 

Mvg Mumzel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Mumzel
Hallo all,

Dagelijkse firmware updates?
Persoonlijk krijg ik er nare bijsmaak van,nu er een dreigende omwisseling /omruilaktie /upgrade/of hoe je het noemen wilt dreigt(zoals in Duitsland is gestart) kunnen we met zijn allen beta's gaan testen ?Hopen ze deze claim nog voor te zijn?
In tegenstelling tot de berichten dat het maar om ca 100 gedupeerden zou gaan ben ik van mening dat dit nog niet! het topje van de ijsberg is!
Misschien moeten we eens een pol houden van hoeveel mensen zich gedupeerd voelen.
Desondanks vindt ik het voor de prijs een leuke hobbybox met aardige gadgets maar feit blijft dat de box niet waarmaakt waar hij voor op de markt is gezet.
Maar ja zo is dreambox ook tot een succesvol produkt gekomen :laat de consument het werk doen !
Nomaals: ik vindt het een aardig speleding en mijn dreamboxen wil ik ook niet meer kwijt ,maar toch ,waarom nu die dagelijkse updates................


Mvg Mumzel


Weet niet waar jij je gegevens weghaalt maar de importeur kijkt gewoon naar zijn gegevens van het aantal weggezette boxen.

Een poll houden zegt niet de werkelijkheid ik kan je zo 100 mensen opnoemen die um ook invullen en niet eens een Azbox in hun bezit hebben.

2 x Maxytec Multibox 4K

1 x Zgemma H9 combo
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De reden voor het publiceren van de dagelijke builds is de vraag vanuit de community hierom, en zeker geen eigen initiatief van OpenSat.

 

De community heeft duidelijk aangegeven tussentijdse resultaten sneller te willen zien, en dit lijkt me een mooie tussenoplossing. De mensen die het leuk vinden een beetje te testen, en het risico voor lief nemen kunnen dit doen, anderen kunnen kiezen voor de officiële releases op azupd.com, die ook vanuit het menu van de ontvanger te downloaden zijn.

 

Ik vind het jammer om te zien dat mensen zelfs kritiek weten te uiten als OpenSat iets meer tegemoet komt aan wensen vanuit de community, waar eerst de kritiek was dat deze te weinig betrokken werd.

 

Als je kijkt op het offciele forum, dan zie je dat de OpenSat medewerkers sinds de afgelopen maand meer actief deelnemen aan discussies, en structuur proberen aan te brengen in communicatie met de community.

 

 

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weet niet waar jij je gegevens weghaalt maar de importeur kijkt gewoon naar zijn gegevens van het aantal weggezette boxen.

 

elders op dit board!

 

Mvg

Mumzel

 

Als je geen vergissingen maakt, ben je (waarschijnlijk) al dood !Waarschijnlijk kan wel weg , je krijgt gewoon strafpunten hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

sick on topic?

 

Ik vind het een goede zet van OpenSat. De firmware van vandaag heb ik al in de AZbox en het zapt lekker!

 

Ben benieuwd naar de verdere ontwikkelingen. Zo krijg je ondanks het gezeik van een aantal figuren hier toch weer de nodige AtotZ vitamientjes! :D

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...