Ga naar inhoud


Dagelijkse firmware updates


Jap

Aanbevolen berichten


  • Reacties 457
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik draai ook met de laatste fw. Helemaal geen problemen.

Het verbaast mij dat de Fw zo verschillend reageert per gebruiker. Ik werk altijd via usb om de fw te plaatsen draai altijd de laatste fw en controleer of de functie's die belangrijk zijn voor ons kijk gedrag goed werken of verbetert zijn.

Voor mij voldoet hij tot op heden goed zowel als sat receiver en ook de mediaspeler. Ik heb een premium hd combie geen +.

Blij met mijn AZbox

Link naar reactie
Delen op andere sites

hier met een elite met daarop 0.9.4348 draaiend ook geen enkele misstap te bekennen...

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: liberte
Ik draai ook met de laatste fw. Helemaal geen problemen.
Het verbaast mij dat de Fw zo verschillend reageert per gebruiker. Ik werk altijd via usb om de fw te plaatsen draai altijd de laatste fw en controleer of de functie's die belangrijk zijn voor ons kijk gedrag goed werken of verbetert zijn.
Voor mij voldoet hij tot op heden goed zowel als sat receiver en ook de mediaspeler. Ik heb een premium hd combie geen +.


Welke MultiCAS gebruiken jullie ? En andere plugin versies ? Ikzelf gebruik geen Editor en MultiCAS 1.62A03

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Welke MultiCAS gebruiken jullie ? En andere plugin versies ? Ikzelf gebruik geen Editor en MultiCAS 1.62A03


Denken jullie nou echt dat het aan een Editor programma of aan een plugin ligt?
De software is gewoon niet in orde.
Waarom na dik een jaar nog steeds beta's ?

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Satlook
Denken jullie nou echt dat het aan een Editor programma of aan een plugin ligt?
De software is gewoon niet in orde.
Waarom na dik een jaar nog steeds beta's ?


Nee, het ligt zeker niet alleen aan de plugins en ideaal is de firmware inderdaad nog niet, maar als het bij de een wel goed werkt en bij de ander niet, dan spelen de plugins waarschijnlijk wel een rol.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is waarschijnlijk gerelateerd aan de kanalenlijst.

 

In Duitsland hebben veel gebruikers hier al maanden last van, ook in firmwares waar ik er helemaal geen last van had.

 

Ik heb er met de laatste firmware ook 2x mee te maken gehad, kanalenlijst heb ik geupload vanuit maz 2.2.

DB800HD ~ AZBox HD Premium ~ Archsat 3/1 ~ Apple TV2 XBMC

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: rtificial
Het probleem is waarschijnlijk gerelateerd aan de kanalenlijst.

In Duitsland hebben veel gebruikers hier al maanden last van, ook in firmwares waar ik er helemaal geen last van had.

Ik heb er met de laatste firmware ook 2x mee te maken gehad, kanalenlijst heb ik geupload vanuit maz 2.2.
Ik maak de kanalenlijst door zelf te zoeken en op volgorde te zetten. Ik heb nog nooit een externe editor gebruikt, maar ook nog nooit de genoemde problemen gehad! Mijn elite draait echt feilloos met fw. 0.9.4348 (de laaste daily's maar niet geprobeerd vanwege negatieve berichten) blush

Groet Niek

 

Xtrend ET 9000, Amiko Alien SHD-8900, Azbox Elite HD (DVB-C), Azbox Premium HD (DVB-S2), Azbox Premium HD (DVB-S2 en DVB-C),

3 x Kathrein Ufs910, Kathrein Ufs922, SAB 97 cm offset Schotel met 2 smart Quad LNB's voor Astra's 19.2 en 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zitten kijken wat er mis kan gaan. Ik heb de lijst wel in de azbox gekregen met azboxedit.

Maar ik krijg geen op nederland 3 HD, wel de melding scrambled.

Met scannen van de Astra 3 krijg ik ook niet nederland 3 HD in de lijst.

Wat mij net wel opviel binnen azboxedit (als de settings lijst download van mijn azbox) dat de frequentie van nederland 3 HD (12129000) niet voorkomt in de TP lijst van astra 1E-3A.

Ik weet alleen niet of dit een probleem is.

 

Azbox HD Premium+, firmware 0.9.5020, Multicas 1.62-E11

Dreambox 7000 met PLI

Visiosat BISAT G4

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...