Ga naar inhoud


TV Met sat. Ontvanger


sipke41

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: sipke41
Weet iemand ook of je een tv met ingebouwde sat. ontv. kan kopen of is dit niet mogelijk.Dit omdat je wel ontv.met DVB-Ci+ tuner kan kopen of is dit alleen voor de kabel????
Mvr gr Sipke41
sharp - loewe - technisat - panasonic enz . misschien bij de oosterburen , germany . wat meer in voorraad .
Link naar reactie
Delen op andere sites

in andere subfora op sat4all werden die opties en mogelijkheden al eens aangekaart

 

er zijn daadwerkelijk meerdere tv toestellen van verschillende merken

crt - plasma - lcd die een dvb-s tuner ingebouwd hebben

de mooiste is de panasonic met de multituner, dus alle systemen worden ondersteund

 

het probleem is als je CI+ noemt dat dit zo nieuw is dat niet elk tv-merk (fabrikant) dat allemaal heeft geincorporeerd

 

maar vooralsnog hebben de huidige DVB-s providers nog geen CI+ ingevoerd ofschoon ze er allemaal over nadenken.

 

dus die jij wellicht in je vraag noemt zijn inderdaad enkel kabelproviders dus losse kabeltuners

 

ciao

The Piper S Call

David Gilmour

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn vraag komt omdat ik een folder kreeg van een elektronica fa.

die een bekend merk aanbood met een DVB-Ci+ en toen dacht ik kan deze gebruikt worden voor sat ontv.Ik heb toen op het internet gekeken en daar vond ik dat deze in een ingebouwde kaartlezer had die meerdere smart kaarten kon lezen

Mvr Gr Sipke41

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sipke41
Mijn vraag komt omdat ik een folder kreeg van een elektronica fa.
die een bekend merk aanbood met een DVB-Ci+ en toen dacht ik kan deze gebruikt worden voor sat ontv.Ik heb toen op het internet gekeken en daar vond ik dat deze in een ingebouwde kaartlezer had die meerdere smart kaarten kon lezen
Mvr Gr Sipke41
dat is weer een andere functie , dat is dan een multikaart lezer, en kijk bijv eens bij technisat dat zijn echte alles ontvangers in de tv , duits fabrikaat
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...