Ga naar inhoud


Azbox Plugin Contest


Lithion

Aanbevolen berichten

Vanop de site van opensat:

Citaat:
Yes, with us you can have it without any payment. Yes, you read this correctly. OpenSat launch a AzBox HD Plug-in contest. Everybody is invited to join this contest. What we expect from you? It simple, use AzBox HD SDK, tool chain to create any kind of Plug-in's which will work on AzBox HD platform and when You are finished, send it to us, we will upload it to our Plug-in Panel, and everybody will access it trough AzBox HD ( azupd.com plug-in download server ) and will be possible to use it. If your Plug-in reach 500 download's your award is one completely free AzBox HD Elite, and if Your Plug-in reach 5.000 download's your award is AzBox HD Elite and AzBox HD Premium in bundle. So why not you join now?!
Link naar reactie
Delen op andere sites


Jammer dat ik geen plugins zelf kan maken. Ik zou dan als eerste zorgen voor een goed werkende plugin voor:

- Meerdaagse EPG;

- Mounten van netwerkschijven.

 

 

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: p0ske
Dag Perdi,

voor het mounten van netwerkschijven heb je toch geen plug-in nodig? Gewoon een mount script, en je kunt probleemloos verbinding maken met je server. Zo doe ik het in ieder geval :D


Of gewoon via Verkenner > Netwerk > Bestand >(Detail) Menu >IP adres bewerken ...IP invullen van je Netwerkschijf
Voila 1X Instellen ..volgende keer , kun je zo bij Netwerk Inloggen

Saluut xsatx
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, je hebt helemaal gelijk p0ske. Met een mountscript lukt dat zeker, maar een nette plugin waarmee je interactief de nodige gegevens/waarden voor diverse mounts kan invoeren vind ik (en vast wel een aantal andere hobbyisten) wel chic.

 

Intussen moet ik bekennen blush dat het mij nog niet is gelukt om op de AZbox een CIFS-mount naar mijn NAS te maken. Als ik dat voor elkaar heb is het wachten op een mooie plugin wel dragelijk natuurlijk. smile

Kan je een startscript posten dat ik kan gebruiken/aanpassen, of anders een pm sturen? Alvast bedankt!

 

Even nog voor de duidelijkheid, het gaat mij om het maken van TV-opnames op mijn NAS, i.p.v. op een HDD in de AZbox.

Groeten, Perdi

GigaBlue Quad+ * GigaBlue 800UE+ * Synology DS411j NAS * WaveFrontier T90 28.2E-5W * draaibaar 1m.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wanneer ik het op deze manier doe vraagt hij om een inlog en WW.

deze heb ik niet ingesteld is daar een standaard voor dan.

 

Origineel bericht van: xsatx
Origineel bericht van: p0ske
Dag Perdi,

 

voor het mounten van netwerkschijven heb je toch geen plug-in nodig? Gewoon een mount script, en je kunt probleemloos verbinding maken met je server. Zo doe ik het in ieder geval :D

 

Of gewoon via Verkenner > Netwerk > Bestand >(Detail) Menu >IP adres bewerken ...IP invullen van je Netwerkschijf

Voila 1X Instellen ..volgende keer , kun je zo bij Netwerk Inloggen

 

Saluut xsatx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tipje
wanneer ik het op deze manier doe vraagt hij om een inlog en WW.
deze heb ik niet ingesteld is daar een standaard voor dan.

Origineel bericht van: xsatx
Origineel bericht van: p0ske
Dag Perdi,

voor het mounten van netwerkschijven heb je toch geen plug-in nodig? Gewoon een mount script, en je kunt probleemloos verbinding maken met je server. Zo doe ik het in ieder geval :D


Of gewoon via Verkenner > Netwerk > Bestand >(Detail) Menu >IP adres bewerken ...IP invullen van je Netwerkschijf
Voila 1X Instellen ..volgende keer , kun je zo bij Netwerk Inloggen

Saluut xsatx


@ tipje

Heb je bij: Instellingen > Netwerkdiesten staan op 5X Activeer
En bij Bestandserver: Activeer >Instellen > Druk OK. ...geeft
Werkgroep: MYTIPJE
Server: MMP
Account: root
Wachtwoord:azbox

Ik krijg verder geen vraag van: vraagt hij om een inlog en WW.

Saluut en succes, xsatx
Link naar reactie
Delen op andere sites

<offtopic>

Dit is ook alleen de manier om op de 'shares' van de Azbox zelf te komen vanuit je pc. En alleen als hij op standby staat.

(Als je daar bv een harddisk in heb zitten.)

Niet om vanuit de Azbox op de shares van je PC te komen.

 

Daar moet je inderdaad een scriptje voor schijven.

Of even met telnet het commando uitvoeren:

 

mount.cifs //jepc/share /DATA/movie -o user=gebruikersnaam,pass=wachtwoord

 

Hierna staat de share bij je 'movies'

</offtopic>

 

Maar inderdaad een fatsoenlijke plugin om automatisch na een boot de shares van je pc toe te voegen is wel welkom.

Azboz HD premium met DVB-C&S + (kabel Ziggo) Cisco 8485DVB HD DVR

ArchSat & 5 LNB's 28,2E-23,5E-19,2E-13E-1W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Maar inderdaad een fatsoenlijke plugin om automatisch na een boot de shares van je pc toe te voegen is wel welkom.


Bij deze, ik weet niet of het iets is, want ik heb hem nog niet geprobeerd.

mount.zip

DM8000 HD - Newnigma

VU+ duo - PLI

Triple dragon - PICmod cronbear1 image

Echostar 7000 viaccess

Gregorian 120 & 90 cm

Visiosat bisat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...