Ga naar inhoud


[DM7025+] DB streamen naar mobiele telefoon


Marcellomio

Aanbevolen berichten

Als ik de DB "aanspreek" in mijn netwerk, middels de IE (ip-adres), krijg ik een overzicht van de E2 webinterface van de DB, vervolgens "klik" ik op een tv'tje van een zender, en kan ik elke zender op elke gewenste computer in het netwerk bekijken (tot zover de transponder het toelaat natuurlijk) met de vlc player.

 

Echter als ik buiten mij netwerk de dreambox "aanspreek", en vervolgens klik op een tv'tje, lukt het niet om een programma te streamen in de vlc player.

 

Het is de bedoeling dat ik de stream met mijn mobiele telefoon ontvang. Wat me tevens ook niet lukt. Heeft iemand enig idee waar het misgaat?

 

Misschien niet geheel onbelangrijk: Gemini, en op de mobiel HTC HD (vlc geinstalleerd).

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hoe hoog is je upload thuis en de download naar je GSM?

Dat lijkt mij de essentiële vraag.

VU+ Ultimo OpenPli  en een Vu+ Solo als vervanger van een kapotte duo ongerepareerd in een doosmet een Visiosat 4 LNB's. Beide met Pli.

Vu+ > Philips AVR9900 > Panasonic TH-42PZ8E Plasma full HD en Solo > Samsung LCD 32"
(en een museum Dreambox 7000 met HD/CF/USB/NAS ongebruikt)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom kan ik dan uitzending gemist probleemloos ontvangen op de mobiel? De upload snelheid van mijn provider ligt toch vele malen hoger als de downstream van een mobiele provider...

 

Heb je link ook even bekeken, en lijkt inderdaad wel op datgene wat ik aan het uitproberen ben. Is wel een lange draad, dus daar gaat wat tijd in zitten, bedankt voor de link in ieder geval! smirk

2 Ex relaties: Topfield 4000pvr en Dreambox 7025+

Huidige vriendinnen: Vu+ duo en OpenPli

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken je internetverbindingen (adsl/umts) niet, maar voor mij geldt dat zowel mijn ADSL verbinding (256kbit upstream als mijn UMTS abonnement niet de bitrate halen die nodig is voor het streamen...

 

Ook de slingbox ken ik niet, maar ik vermoed dat die

a. standaard een lagere bitrate uitzend of

b. afhankelijk van de applicatie/verbinding zijn bitrate aanpast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...