Ga naar inhoud


CARIN monitor/VOLVO monitor--achteruitrijcamera


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

Even een vraag aan de echte electronica man/vrouw.

Is het mogelijk dat ik een achteruitrijcamera kan koppelen aan een carin navigatie monitor.

Nog mooier zou het zijn als dit zou kunnen aan mijn ingebouwde navigatie monitor in mijn VOLVO S60 van 2005.

 

 

Gr. S60 2005

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Wanneer het een monitor is , waarvan de verbinding met de computer bestaat uit RGB signalen is er wel een mogelijkheid.

 

In de duitse en USA fora heb ik daaar een en ander over gelezen. Er is daarvoor een soort schakel kastje op de markt, waardoor je tussen Carin en een andere bron kunt schakelen.

 

Wordt door de freaks toegepast in de i-drive van de BMW's.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat schema heb ik wel,bij mijn ex carin had ik een heel boekwerk en een tweede monitor.

Of ik wil die monitor in mijn volvo bij plaatsen of de monitor van mijn ingebouwde navigatie monitor gebruiken als dat aan te passen is.

Welke camera is daar het beste geschikt voor.

 

Gr S60 2005

Link naar reactie
Delen op andere sites

Schakelingetje voor 2 bronnen is niet zo moeilijk. Zou hiervoor de spanning als stuurstroom voor de schakelaar gebruiken.

 

In principe kan je iedere camera eraan knopen. Let er wel op dat weersinvloeden desastreus zijn.

Let ook op de hoek, 135 graden zou mooi zijn.

 

Een Duitse grootgrutter met een webshop heeft voldoende camera's.

 

Suc6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...