Ga naar inhoud


[firmware 6071 6072]] Open Source versie van firmware RayhTec


MarcelV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik heb vandaag even tijd gevonden om de 6071RayhTec11a te testen.

Binnen 5 minuten was duidelijk dat deze firmware niet goed werkt.

Decoder geeft groenbeeld binnen enkele minuten en dat is volgens RayhTec een geheugen probleem.

Jammer maar helaas, het is te hopen dat RayhTec er een oplossing voor weet te vinden.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Johan45
Ik heb vandaag even tijd gevonden om de 6071RayhTec11a te testen.
Binnen 5 minuten was duidelijk dat deze firmware niet goed werkt.
Decoder geeft groenbeeld binnen enkele minuten en dat is volgens RayhTec een geheugen probleem.
Jammer maar helaas, het is te hopen dat RayhTec er een oplossing voor weet te vinden.


idd er wordt aan gewerkt. we weten ongeveer waar zoeken. maar het blijft moeilijk.

greetz

wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2

db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

Ik ben even de tel kwijt :-) Wat is momenteel de beste (meest stabiele) versie voor de 6072?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank, Didden. De moeite waard om te upgraden van mijn huidige 9i?

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Johan! Mijn 9i heeft ook geen uitval... op Seca 2. Ik krijg binnenkort Seca 3. Dan dus maar upgraden?!

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Belsat
Dank Johan! Mijn 9i heeft ook geen uitval... op Seca 2. Ik krijg binnenkort Seca 3. Dan dus maar upgraden?!

Wel bij voorkeur de settingslijst van Johan45 gebruiken, dan staan de PIDs meteen goed voor Seca3... smile

Logic will get you from A to B. Imagination will take you everywhere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kaartje is binnen. Ga het morgen uitproberen. Viel mij op dat er geen bijdrage (meer) wordt gevraagd.

 

Thanx, Happy New Year!

 

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, maar ik kan alleen een kanalenlijst vinden die bij de 9x versies hoort. Kan ik die gewoon bij de 11a gebruiken of is er ergens nog een speciale Seca3 PID lijst?

 

Happy new year!

 

Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Rayhtec: Ja dat wil ik nou juist, maar waar vind ik die???? Wat bij de firmware staat is "leeg" en te groot (640 kb i.p.v. 512) Er is kennelijk iets wat ik niet begrijp met mijn beperkte denkraam :-(

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...