Ga naar inhoud


[firmware 6071 6072]] Open Source versie van firmware RayhTec


MarcelV

Aanbevolen berichten


  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De 640 kb lijsten werken goed als je gebruik maakt van een Oslink om te flashen.

Als serieel niet wil lukken geef dan even aan welke lijst je nodig hebt of wat voor schotel opstelling je voor de Philips gebruikt.

Dan pas ik de lijst even aan voor je van 640Kb naar 520 Kb ...

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas hier geen Oslink, alleen serieel :-( Heb zojuist 11A geflasht met mijn eigen ouwe lijst. Zal zo even kijken wat het geworden is. Het ging volgens het booekje..., althans zo lijkt het.

 

Heel graag je aangepaste 512 lijst. Lijkt mij toch beter :-) Waarom heet 'ie eigenlijk "Leeg"?

 

Klopt toch dat er dan gelijk een eeprom.bin bij hoort?

 

Heeeel hartelijk dank! Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad, DutchAndrew. Maar dat "Leeg" verontrust me een beetje :-( Overigens lijken op het eerste gezicht mijn vorige settings (eigen aanpassing van Johan45's 9x settings) te werken met 11a, zonder PID palaver...

 

Thanx! Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

rayhtec, ben blij dat je bezig bent met de firmware.

 

bij mij werkt de management update niet, zie foto's van het scherm. deze is verlopen op 15 jan. en dus geen beeld meer.

Heb daarna de kaart in een ontvanger met orginele software gedaan en binnen 5 minuten beeld en was dus de management geupdate. Kan dus steeds 2 maanden kijken en dan moet de kaart in een andere ontvanger om de management update te krijgen.

post-603-1318260658,5999_thumb.jpg

post-603-1318260658,7088_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...