Ga naar inhoud


draadloos USB


MBa

Aanbevolen berichten

Bestaat er zoiets als draadloos USB?

 

Met mijn huidige DSLR camera heb ik niet de mogelijkheid om op de camera zelf te kunnen filmen echter is dit met softwre op de PC wel mogelijk. Nou is het voor sommige dingen die zo erg om dan aan een snoertje vast te zitten maar ik heb al situaties gehad dat het wel prettig is om draadloos te kunnen werken.

 

Heeft iemand een idee of zoiets bestaat?

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Canon heeft voor zijn eos reeks en voor sommige andere digitale compact camera's netwerk functionaliteit.

 

Van de Canon site:

 

WIRELESS FILE TRANSMITTER WFT-E2 – De WIRELESS FILE TRANSMITTER WFT-E2 is kleiner, lichter en wendbaarder dan zijn voorganger, en u kunt er beelden draadloos mee overbrengen naar een computer of externe FTP-server. Ondersteuning van HTTP houdt in dat fotoredacteurs via internet verbinding kunnen maken met de EOS-1D MARK III. Op deze manier kunnen ze vrijwel direct na het maken van de opnamen de beelden bekijken, selecteren en downloaden van de geheugenkaart van de camera. De PTP-verbindingsmodus maakt tweewegcommunicatie mogelijk tussen de EOS-1D MARK III en een computer, zodat u met het bijgeleverde EOS Utility op afstand opnamen kunt maken.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat toevallig om een Canon camera maar helaas niet om een 1D maar een 1000D.

 

En als ik het goed gebrijp is dat puur en alleen om bestanden over te brengen en niet om beelden van de beeldsensor te versturen helaas...

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof niet dat er zoiets (al) is.

 

Je had imo destijds voor de aankoop beter iets meer research kunnen doen.

Voor zo'n 200 euro meer had je namelijk een 500D gehad die wel de mogelijkheid tot filmen heeft.

 

Als er al een oplossing via additionele accessoires is dan zal dat ook het nodige kosten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst heb ik de camera als verjaardagscadeau gehad dus de research gaat helaas niet op in dit geval. En ten tijde dat ik deze 1000D kreeg was de 500D er nog niet eens en laat staan dat je kon filmen met DSLR's (althans niet binnen de Canon range).

Windows: A 32 bit extension for a 16 bit patch to an 8 bit operating system, originally coded for a 4 bit microprocessor, written by a 2 bit company, that can't stand 1 bit of competition.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...