Ga naar inhoud


dvb-t wandeltv,te betrouwen.


sattv4iedereen

Aanbevolen berichten

Hi,

in de reclamebladen van verleden week,heb ik gezien,een dvb-t (TNT) wandeltv.een mobiele tv,met ingebouwde dvb-t.de kostprijs 89€.ik vraag mij af,als je zo via wandelen,of in een hoekje en kantjes wel ongestoord kan kijken,want met een blokken festijn ben je niks.ik heb niks met mijn dvb-t stick beneden.ik denk dan ook,dat ik niks zal ontvangen op die mobiele tv.iemand al getest?

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Drs. IJzerbout

Als je je binnen de footprint van een DVB-T zender bevindt, zal dat prima werken. Zeker omdat ik er vanuit ga dat je buiten gaat wandelen en niet binnen, waar de ontvangst al minder is.

Nu kan ik me de lol van het gelijktijdig wandelen én TV kijken niet zo goed voorstellen, maar ieder zijn hobby.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Sjaak(k)[/quote

Ach misschien zit zijn kind in een rugzak op de rug van pa, dan kan de kleine iig naar de Tele Tubbies kijken :D

op de vrt,tonen ze geen tele tubbies :D

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
dat zijn dan korte wandelingetjes, gezien het verbruik en de capaciteit van de batterij... :D

In Nederland heeft KPN "Mobiel TV" via het DVB-H standaard on air en dat werkt als een speer. Ondertiteling bij Discovery bijvoorbeeld is haarscherp op je kleine gsm schermpje. Kan heel lang kijken voordat de batterij het opgeeft smile
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: wanderer
volgens mij bedoelde de topicstarter een ander merk/type...

een wandeltv, nou dat is mijn gsm toestel ook, of denk je dat hij een 40" LCD meeneemt om te wandelen frown
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...