Ga naar inhoud


Enigma 2 kabel problemen


sijberman

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb het volgenden probleem hoop dat iemand mij kan helpen.

Ik heb mijn dreambox 800 voorzien van een kabel tuner misschien is dat het probleem wel weet ik niet deze komt uit een dreambox 7025. Ik heb een automatische scan gedaan en dan vind de dreambox 173 zenders alleen missen er volgens mij een heleboel kanalen zoals scifi bv. Wel heb ik dan weer verschillende hd kanalen.Wat zou nou precies het probleem kunnen zijn. Ik heb ook al verschillende cables.xml files geprobeerd van het forum steeds weer een nieuwe scan niets helpt. Ik weet het niet meer. Graag hulp.

 

newnigma image heb ik erin zitten.

 

 

 

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites


@sijberman,

 

Kijk eens naar welke frequentie's je mist, deze zitten waarschijnlijk in het zelfde gebied.

 

Vaak is het stukje "antenne" kabel dat van de wandcontactdoos naar de ontvanger loopt het probleem. De kwaliteit van deze kabel en zijn pluggen en de lengte van deze kabel kan een belangrijke rol spelen om een goede ontvangst te hebben.

 

 

Gr.

 

 

Zilverster.

You are "The last in line" - Ronnie James Dio R.I.P.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is volgens mij gelukt ik heb alles even schoon gemaakt zat wat verf op/in en had nu denk ik alle zenders heb ze eruit gehaald en even op volgorde gezet en terug gezet ziet er goed uit zal er een zip bestand van maken en even uploaden voor anderen.\

Bedankt Zilverster laat de kerst films maar komen, topic kan wat mij betreft dicht.

Greetz,

 

Sijberman.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...