dreamlover8000 Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 marmitek tv anywhere 5,8 ghz gekocht.moet een ledje geplakt worden op infrarood van de dreambox. maar dan reageert de dreambox niet meer goed. krijgt "verkeerde "signalen door. ab reageert totaal niet goed. beeldkwaliteit krijg ik ook niet goed. slaapkamer tot huiskamer coax kabel is 10 meter geeft beter beeld dan de marmitek.veel blokjes te zien (lcd tv op slaapkamer) Bestaat er een dreambox (klein model)met draadloze verbinding voor interne cardsharing? of tv kijken via stopcontact? Of iemand een andere oplossing? deel aub uw ervaring om satelliet te kijken in redelijke kwaliteit in slaapkamer. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 DM 500plus met twee draadloze routers dan kun je 1 router laten inloggen op de andere en daar achter de dm500 in je slk. cccam op beide boxen f-lijntje in de dm7020 en een c-lijntje in de 500. Heb je geen mogelijkheid om een utp kabeltje te leggen naar je bestaande router dat is veel sneller en je moet toch een coax leggen van de 7020 naar de 500 of helemaal naar je schotel. Zijn vele oplossingen. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreamlover8000 Geplaatst: 21 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 21 december 2009 schotel naar dm7020 coax is reeds 20 meter met draaibare schotel. dm500 zou dan nog eens doorgelust moeten worden (10 meter) blijft dan nog wel wat van signaal over? bestaat er een wlan adapter voor de dm500? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
smetje limb.BE Geplaatst: 21 december 2009 Delen Geplaatst: 21 december 2009 twin LNB-f voor rechtstreekse aansluiting van twee digitale satellietontvangers of een TWIN ontvanger. je moet wel een lnb met 2 uitgangen hebben anders gaat het fout lopen als je straks op een ander zender gaat kijken zwart beeld 1x Dreambox 900UHD Openatv 7.4 2x TRIAX 110 TDS 4x twin lnb 1x Channel Master 1.20 1x DREAMBOX 8000 HD pvr 1x Dreambox 800se 1x GIGABLU HD QUADPLUS 1x Sab unix triple 1x Xsarius Galaxy 4K 1x gigablue trio 1x Samsung UE65MU7070 4K Ultra HD Smart LED 1x Samsung UE46F6650SSXXN led Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 22 december 2009 Delen Geplaatst: 22 december 2009 Origineel bericht van: dreamlover7020 schotel naar dm7020 coax is reeds 20 meter met draaibare schotel. dm500 zou dan nog eens doorgelust moeten worden (10 meter) blijft dan nog wel wat van signaal over? bestaat er een wlan adapter voor de dm500? Als je doorlust met goede coax is dit geen probleem. Let wel op dat je de DM7020 uit zet als je de DM500 wilt gaan gebruiken. Ik heb hier eenzelfde situatie boven mijn kantoor heb ik een Bar gebouwd en hier in de TD heb ik een DM 600 staan. Wanneer ik boven de DM500 aan zet krijgt de DM 600 geen signaal meer, hier heb ik een speciale splitter voor gebruikt. Ervaring met draadloze wlan adapters heb ik niet, ik heb dit opgelost met een tweede router die inlogt op de andere router (bridge). De router is dan weer bekabelt naar mijn dreamboxen. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
dreamlover8000 Geplaatst: 23 december 2009 Auteur Delen Geplaatst: 23 december 2009 gisteren marmitek teruggebracht. ir extenser gekocht. Nu kan ik dreambox vanuit slaapkamer bedienen. dit werkt perfect. wil nu nieuwe atenne kabel door trekken naar slaapkamer. wat is nu beter 75,85 of 110 ohm? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hugogertie Geplaatst: 23 december 2009 Delen Geplaatst: 23 december 2009 Altijd goede coax gebruiken met een impedantie van 75 ohm. Materiaal van de bouwmarkt gelijk wegpleuren dit loopt meestal op een drama uit. VU Duo 4K se pli 8.1 dvb-c + s / ET 8000 pli 8.1 dvb-c + s / Vu+ Uno 4k se pli 8.1 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen