Ga naar inhoud


[DM800HD] Handmatige op/doorstart probleem Jade 3


MySat

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 identieke boxen draaien, echter 1-tje wil niet uit zichzelf opstarten. Dit is eenvoudig te verhelpen door deze box te helpen via een telnet sessie en het commando

 

/bin/sh /usr/bin/enigma2.sh

 

Vraag: Heeft iemand enig idee waarom dit komt en hoe het op te lossen is ? Firmware is Pli Jade 3 up-to-date tot begin dec09

 

Opnieuw flashen doe ik pas indien er niks anders opzit ;-)

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites


is een bekend probleem, met jade3.

Sinds jade3 hebben we niet stil gezeten, we hebben een aantal workarounds voor de 800 problemen gemaakt. Volgens de meeste gebruikers is het booten van de 800 stukken verbeterd met recente OpenPLi images.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit kan ik beamen, OpenPLi werkt tot nu toe feilloos en als het zo doorgaat, wordt het een pakkerd.

 

Ik heb hem nu draaien samen met de Vali HD skin (OpenPLi gebruikt gewoon de standaard skin) en het draait als een zonnetje.

 

Dus, stap af van de jade3 image en ga over op OpenPLi.

 

Ik hoop ook dat het PLi team de jade images eraf haalt en gewoon een recente OpenPLi image bestempelt alszijnde stabiel en deze als download ter beschikking stelt.

 

Dit om verwarring te voorkomen. Nu lijkt het alsof OpenPLi een soort beta zijspoor is tov Jade.

Xtrend ET9000 - OpenPLi 4.0
Ontvangst: 7,13,19,23,28,42E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo!

 

Ik had gisteren ook die Jade 3 versie (van 5 Okt) bij mijn eerste Dreambox poging, waarbij deze niet doorstartte. Blij dat dat tenminste niet aan mij lag :-)

 

Maar welke van de "onstabiele" Open Pli versies is dan het minst onstabiel??

 

Ciao, Henk

Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Belsat

Maar welke van de "onstabiele" Open Pli versies is dan het minst onstabiel??


De laatste welke te vinden is op de Openpli downloadpagina: Klik

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit probleem heb ik dus niet meegekregen op dit forum... (ik ben ook maar een mens). Bedankt voor de uitvoerige reacties en oplossingen. Zal jullie advies opvolgen

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...