Ga naar inhoud


[DM800HD] Screensaver tijdens radio luisteren


mybrain

Aanbevolen berichten

Ik gebruik een PLI Jade image en wil niet dat mijn plasma inbrandt tijdens een dagje radio luisteren. Hoe kan ik een leuke screensaver installeren op deze box ? Ik had ooit zo'n leuk openhaardje op een DM500 maar ik vind even niet de weg op deze image en box.

 

Alvast bedankt voor de hulp.

 

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een stroomrekening betalen heb ik geen moeite mee, wat ik een moeite vind is iedere 2 maanden naar de Mediamarkt te gaan en zo'n nieuw kreng ophangen.

 

Je bent een echte slimmerd hoor ik al, dus ik geef je meer uitleg. Ik zit in Spanje en vind het leuk om Sky Radio te horen dat komt via de box binnen en laat zijn geluid horen via de speakers van de LG TV.

 

Ik luister graag in de zaak wat nldse muziek.

 

Als iemand nog iets serieus kan melden dan houd ik mij aanbevolen want van dit soort intelligente bijdragen springen de tranen spontaan in broek.

 

Saluti a tuti.

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de reacties tot dusver. Ik verbaas mij enigszins over deze oplossing alhoewel het zwarte achtergrond mischien nog wel creatief te noemen is. Ik geloof dat het de Gemini was die dit als een plugin screensaver had. Bestaat dit nou echt niet voor de DM800 enzo....het lijkt wel alsof ik iets volslagen nieuws aan de orde breng terwijl de radio functie alsook de plasma tv al heel lang bestaan. Beetje raar is het daarom wel. Maar mischien zie ik het verkeerd.

 

Mijn geluid scheiden van mijn beeld door dit naar een versterker te brengen betekent extra kabels over grote afstanden plus speakers plaatsen. Lastig als je weet dat wij in een mooie en strak afgewerkte zaak alles keurig in de wanden hebben weggewerkt.

 

Ik hoop dat er iemand is die wel een screensaver heeft voor de DM800

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: mybrain

Mijn geluid scheiden van mijn beeld door dit naar een versterker te brengen betekent extra kabels over grote afstanden plus speakers plaatsen. Lastig als je weet dat wij in een mooie en strak afgewerkte zaak alles keurig in de wanden hebben weggewerkt.

Even niet voldoende vooruit gedacht toendertijd dus. :D
Misschien kun je het nog draadloos doen.
Er zijn kleine fm dingetjes te koop waarmee je het geluid naar een radio kunt brengen vanuit een andere bron.
In nederland illigaal zodra er voldoende vermogen uitkomt, maar mischien bij jou in de buurt bruikbaar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ok mannen hartelijk dank voor deze info. Ik ga voor het zwarte scherm....zal hem dadelijk even op die box zetten. Dan is het mischien geen openhaardje of zo, inbranden doet ie niet meer.....nogmaals dank.

---------------------------------------------------------

DM500S(2x),DM7020,DM800..3x 8-poorts Diseqc Switch, T90 Wavefrontier 9E,13E,19E,23E,28E...Triax 80cm op 30W

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...