Ga naar inhoud


Geen beeld op DM8000 met CD kaart


skipdaflip

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Bleek dus geen kaart te hebben ontvangen... deze heb ik deze avond eindelijk binnen gekregen en in mijn Dreambox gehangen met CCcam 2.1.3, maar nog steeds geen beeld.

De datum's zijn nu wel veranderd, bij de ecms staat nu:

handled 18(0) ecms and 12(12) emms...

 

 

Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Want het lijkt erop dat het nog niet goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je jouw dreambox ook op SBS6 gezet? Na activatie van je kaart moet je de kaart in je box stoppen en 60 minuten (+/-) op SBS6 laten staan.

* VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv *

* LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 *

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Greatone
Heb je jouw dreambox ook op SBS6 gezet? Na activatie van je kaart moet je de kaart in je box stoppen en 60 minuten (+/-) op SBS6 laten staan.


Ik heb altijd begrepen dat de zenderkeuze van SBS6 voor heractivatie onzin was.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: skipdaflip

De datum's zijn nu wel veranderd, bij de ecms staat nu:
handled 18(0) ecms and 12(12) emms...


Kan iemand mij hier wat meer over vertellen? Want het lijkt erop dat het nog niet goed gaat.


@skipdaflip,

Waar staat de datum nu op? Het zou zoiets moeten zijn 2010-03-XX Maand 3, bij beide id's: MANAGMENT en CANALDIGITAAL.

@Catastrofus,

Van de website van CD:
Dan kunt u opnieuw uw smartcard online activeren als u geen beeld ontvangt op de zenders uit het zenderpakket van uw keuze. Zorg er wederom voor dat de smartcard op correcte wijze in de ontvanger is geplaatst. Zet de ontvanger aan en stem af op SBS6. U ontvangt dan binnen 60 minuten weer beeld op uw televisie.


nvl

DM7000 Pli Jade2, DM7025 Openpli, DM7025+ Openpli 25-5, DM800 Gemini 5, Vu+ Duo Openpli.

Visiosat G4: 13, 19.2, 23.5, 28.2 - 3 Twin en 1 Quad lnb.

Selfsat + Rotor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...