Ga naar inhoud


Wet wijziging hypotheek in 2010?


Ventura

Aanbevolen berichten

Weet iemand toevallig of er een wet wijziging komt in 2010 betreft over het afsluiten van een hypotheek? Ik heb van diverse mensen gehoord dat het minder gunstig is om een hypotheek te nemen in 2010 ipv 2009. Als ik nu een hypotheek neem in 2009 dan zal ik iets meer voordeel kregen vergelijken in 2010. Kan iemand bij dit bevestigen of toelichten?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Ventura
Weet iemand toevallig of er een wet wijziging komt in 2010 betreft over het afsluiten van een hypotheek? Ik heb van diverse mensen gehoord dat het minder gunstig is om een hypotheek te nemen in 2010 ipv 2009. Als ik nu een hypotheek neem in 2009 dan zal ik iets meer voordeel kregen vergelijken in 2010. Kan iemand bij dit bevestigen of toelichten?



dit zal ongetwijfeld 1 van de 20 commissies zijn die het kabinet Balkenende zal gaan adviseren in het loop van volgend jaar over de omvangrijk bezuinigingen die ze gaan uitvoeren of willen uitvoeren.

wie zal het zeggen? ik weet het niet, misschien weet Frits Wester het, die weet altijd alles ver van te voren.

wat ik wel weet dat het land kapot bezuinigt gaat worden, met dank aan de financiele wereld en dan met name de banken.
volgens het kabinet is geen enkele voorziening nog heilig en kan vallen met de bezuinigingsronde: oa huurtoeslag, hypotheek-aftrek en studiefinanciering.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Ventura
Weet iemand toevallig of er een wet wijziging komt in 2010 betreft over het afsluiten van een hypotheek? Ik heb van diverse mensen gehoord dat het minder gunstig is om een hypotheek te nemen in 2010 ipv 2009. Als ik nu een hypotheek neem in 2009 dan zal ik iets meer voordeel kregen vergelijken in 2010. Kan iemand bij dit bevestigen of toelichten?

Google is your friend

Probeer ook eens hypotheekrenteaftrek i.p.v. hypotheekaftrek

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...