The Iron Maiden Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Hallo, ik wil in het voorjaar een tuin gaan aanleggen bij mij pas gekochte huis. Nu weet ik nog niet precies wat ik wil, dus ik ben even op internet gaan zoeken naar (foto's vam) tuinontwerpen. Nu vind ik met google echter alleen websites van hoveniers. Wie kent een website van tuinideeen/foto's om inspiratie op te doen? mvg, The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan -- Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hd800 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Zelf vind ik de tuin van ada hofman de moeite. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hux5400 Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Heb je al met google gezocht op tuinontwerp maar dan op afbeeldingen klikken krijg je aardig wat foto's te zien Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Kimble Geplaatst: 26 december 2009 Delen Geplaatst: 26 december 2009 Google is your friend Maar het is moeilijk te zeggen welke kant je opwilt (modern, klassiek) en hoeveel m2 je wilt gaan doen. Heb zo'n "Design your own Garden" met 3D previews softwarepakketje. Wat ik hierin mis is een voorcalculatie die ik voor een dergelijk sw pakket van een woning wel had. Wil best wat ontwerpen schetsen of tekenen via dat pakket. Geef maar aan wat je ongeveer wilt en pm even een schets van de maten die je wilt gaan doen (oppervlaktetekening en rooilijn) Houdt mij weer even van de straat en kan ik nu switchen tussen 3 projecten. Website, Schotel en je tuin. NB,Je krijgt wel even een vragenlijst voor je kiezen, maar dat is bepalend voor het idee waar ik naar wil werken. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 zoek op garden architect / afbeeldingen krijg je ook nog eens wat background informatie van tuin en landschap architectuur is wel een vak / passie dus je tuintje volplempen met steen en de tuincentra bloempotten en stoepgroente is veel makkelijker ciao Canned Heat JamiroQuai Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
GreenPolo Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Ga eens naar "de tuinen van Appeltern". Dat is een ideeenpark voor tuinen. Heel veel voorbeeldtuinen. Praatjes vullen geen gaatjes, maar PUR wel !!!!! Dream 800HD 13/19.2/23.5/28.2 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Melle Geplaatst: 27 december 2009 Delen Geplaatst: 27 december 2009 Google eens op "watertuin jonkersvaart" Staan ook wel leuke foto's bij. Deed daar ook wel een trouwfoto shoot. Melle DM500HD, Funke 99cm & StabHH120 & Smart Lnb, Funke 68cm & Duo Lnb Quad. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen