Jump to content

Ideeën gezocht voor tuinontwerp

The Iron Maiden

Recommended Posts

Hallo,

ik wil in het voorjaar een tuin gaan aanleggen bij mij pas gekochte huis. Nu weet ik nog niet precies wat ik wil, dus ik ben even op internet gaan zoeken naar (foto's vam) tuinontwerpen.

Nu vind ik met google echter alleen websites van hoveniers.

Wie kent een website van tuinideeen/foto's om inspiratie op te doen?

mvg,

The Iron Maiden

VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2

-- Hier had uw reclame kunnen staan --

Google is your friend

Maar het is moeilijk te zeggen welke kant je opwilt (modern, klassiek) en hoeveel m2 je wilt gaan doen.

Heb zo'n "Design your own Garden" met 3D previews softwarepakketje. Wat ik hierin mis is een voorcalculatie die ik voor een dergelijk sw pakket van een woning wel had.

Wil best wat ontwerpen schetsen of tekenen via dat pakket.

Geef maar aan wat je ongeveer wilt en pm even een schets van de maten die je wilt gaan doen (oppervlaktetekening en rooilijn)

Houdt mij weer even van de straat en kan ik nu switchen tussen 3 projecten. Website, Schotel en je tuin.

NB,Je krijgt wel even een vragenlijst voor je kiezen, maar dat is bepalend voor het idee waar ik naar wil werken.

zoek op garden architect / afbeeldingen

krijg je ook nog eens wat background informatie van tuin en landschap architectuur

is wel een vak / passie

dus je tuintje volplempen met steen en de tuincentra bloempotten en stoepgroente is veel makkelijker

ciao

Can't You See

The Marshall Tucker Band