Ga naar inhoud


Gratis schotel van CD?


dragonsat

Aanbevolen berichten

I.v.m. verhuizing CD opgezegd en kreeg enkele dagen later een telefoontje van CD. Of ik interesse had in een gratis schotel bij het verlengen van mijn abo met 1 jaar. Da's een abo van 120 euro per jaar.

Dus ik vragen: "Kan ik daar wel Astra en Hotbird op ontvangen?". Zegt die gozer van CD dat hij er wel een duo LNB bij kan doen, al mag dat eigenlijk niet.

Lijkt me dus een vrij goede actie. Geen idee wat voor schotel het wordt, maar zit een kompas bij ook, lijkt me niet verkeerd, als t werkt. Iemand ervaring met de schotels van CD?

Homecast HS2100CI CD PVR, Triax 64cm, Duo LNB

Link naar reactie
Delen op andere sites


Een DUO lnb is waarschijnlijk een monoblock voor Astra 1 (19.2) en Astra 3 (23.5).

Dus niet voor Astra 1 en Hotbird.

 

Ik heb geen idee wat voor schotel je van ze krijgt, maar ik kan me niet voorstellen dat het veel bijzonders is.

 

Het zal wel een Triax 64cm zijn met een lnb'tje erin.

CanalDigitaal, blijf met je vingers van onze opnamemogelijkheden af!

Xtrend ET-9000, Samsung HD322HJ 320Gb, OpenPLi 2.1

Visiosat G4 Quadro, Astra 19.2, Hotbird 13.0, Astra 28.2, Astra 23.5

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: edbe
als je abbo compleet opzegd, dan komen ze meer met die mooie smoesje actie om je toch weer lid te maken, niet intrappen....


Of, bij twijfel gewoon opzeggen, dan kan je altijd als nog abonnee worden als ze een leuk aanbod doen. Kan je overigens maar 1x doen, de tweede keer krijg je geen aanbod meer :D.

En dat werkt niet alleen bij CD. Bij consumentenbond b.v. krijg je het volgende jaar voor half geld. Dus wat alles betreft, bij twijfel opzeggen, meestal krijg je dan nog een leuk aanbod. En zo niet, dan niet.

AZBoxHD : 19.2 - 23.5 - 28.2 (T55)

DSR2210 : 19.2 - 28.2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...