Ga naar inhoud


Vantage HD 8000S - schakelt over bij start opname.


Jan007

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Jan007
Ik gebruik geen Cam en geen doorlus en toch schakelt hij over, gisteren nog getest met Astra 1 en 3 en dan schakelt hij ook over.

Ben jij de "Jan007" die in het fabrieksforum net die vraag heeft gesteld? Is wel een goed idee: dan wordt het weer actueel (want zoals gezegd kon ik het niet meer terugvinden: ik heb waarschijnlijk niet de meest handige zoektermen gebruikt).
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: Jan007
...er staat daar wel in mijn instellingen dat ik de officiële firmware gebruik alhoewel dat niet zo is.

Dat maakt geen fluit uit: de eigenschappen van de diverse versies behoren gelijk te zijn. En als het geen prettig gevoel geeft, laat je de firmwareversie gewoon weg: die verandert toch steeds.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist

Nou er is antwoord (weliswaar niet van support (= de fabriek) maar wel van een zeer betrouwbare moderator): "Die Box schaltet nur bei Aufnahmestart eines Pay TV Senders um Free TV startet im Hintergrund. Bei Start einer zweiten Aufnahme schaltet die Box auch immer um weil sie den zweiten Tuner braucht."

 

Vrij vertaald: Als een opname van een gecodeerde uitzending begint, schakelt de ontvanger altijd om naar dat kanaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Invertist
Origineel bericht van: Jan007
Bij de Inverto kan dat wel dan moet dat bij Vantage toch ook kunnen.

Het kan zijn dat er wat dit betreft een verschil is in hardware, firmware, maar ook omdat op deze manier het ongecodeerd opnemen gewaarborgd is.
En de Inverto heeft weer andere makke (b.v. als tijdens het afspelen van een opname een opname loopt en aan andere start, wordt de opname verlaten en naar live-TV gesprongen). Zo heeft elke ontvanger wel wat: niet zo erg zolang het kleinigheidjes betreft. Ik vind dit verschijnsel ook meer hinderlijk dan erg.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...