Ga naar inhoud


Kan van zender ITV-HD niet opnemen


Leonardus

Aanbevolen berichten

Om onduidelijke redenen lukt het mij niet om van ITV-HD op te nemen terwijl dit bij de andere zenders zoals BBC-HD geen problemen geeft .ITV-HD wordt overigens prima ontvangen nadat ik de instellingen handmatig in de receiver heb aangepast. Hebben anderen ook dit probleem en wordt dit misschien veroorzaakt door de wijze waarop ITV-HD wordt uitgezonden? Heeft iemand een advies ?

 

Deze vraag had ik enkele dagen geleden al gesteld in het verlengde van een informatie-uitwisseling bij een ander onderwerp op het forum maar ik ontving op dit specifieke onderwerp nog geen antwoord. Omdat deze vraag veel beter past bij dit onderwerp stel ik deze vraag hier opnieuw. Het lijkt mij niet bedoeling om bij het ontbreken van een antwoord het maar weer ergens anders op het forum te proberen maar in dit geval leek mij de vraag herhalen onder het juiste onderwerp gerechtvaardigd. Mijn excuses als dit niet mocht passen binnen de regels van het forum maar ik kon in het reglement hier niets over vinden

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hetzelfde probleem.

Het komt door de afwijkende manier van uitzenden.

Valt helaas niets aan te doen.

Ik vraag me af, of er op een of andere manier van het videosignaal via de HDMI uitgang zou kunnen worden opgenomen.

Misschien dat het op die manier wel mogelijk zou kunnen zijn?

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de transportstream met je PC opneemt met een programma als dvbdream kun je vervolgens met een programma als tsremuxer de audio en video stream uit de transportstream halen en omzetten naar een AVC (mpeg4) videobestand.

 

Niet echt makkelijk, maar het is mogelijk :-)

Laminas 120cm - Diseqc Motor - Inverto Black Ultra Twin LNB - TBS 6903 - Mutant HD60

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...