Ga naar inhoud


Abbo canal digital opzeggen en nieuwe wet ?


percies

Aanbevolen berichten

omdat ik en mijn vriendin zijn gaan samenwonen hebben wij op dit moment een 2 tal abbos van canal digital. daarom was ik vorig jaar al van plan 1 abbo op te zeggen, helaas te laat :(ik zat er weer een jaar aan vast. na dit jaar krijg ik weer een acceptgiro, dus weer te laat met afzeggen van het abbonement. Mijn vraag ; mijn settobbox paket loopt van 01-01-2010 tot 31-12-2010. betalen voor 07-01-09. Nu komt er in januari een nieuwe wet die zecht dat een abbonent niet langer stilzwijgend verlengt mag worden. Kan ik nu onder mijn betaling uitkomen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Moderator

Even kijken op je mijn canaldigitaal, wat je opzegdatum is.

Waarschijnlijk een maand.

 

Het settop pakket wordt alleen eenmaal per jaar afgerekend, dus je zult dan wat geld terug krijgen.

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik betaal in een keer , jaarlijks het settopbox pakket , a 69,96. Best duur als je weet dat dit kaartje straks 2 jaar ligt stof te happen eek

 

ik neem aan als ik dit betaal er bij het beeindigen van het abbo dit niet met mij word verrekend Vandaar mijn vraag, kan ik onder de betaling uit komen, nu het contract stilzijgend word verlengt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator

Heb je al ingelogd op mijn canaldigitaal, en je contractgegevens bekeken?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paar maand terug toppakket opgezegd, netje's binnen een maand geregeld. Dit was al zo dat je maandelijks kan opzeggen net als je internet abbo.

 

Met een willekeurig hier niet te noemen waardeloze voorheen sat programmagids, was dat wel anders. Net geen 2 maand van te voren opgezegd, hoop ellende. Maar daar komt geloof ik deze 1 januari ook verandering in.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Harley
Paar maand terug toppakket opgezegd, netje's binnen een maand geregeld. Dit was al zo dat je maandelijks kan opzeggen net als je internet abbo.

Met een willekeurig hier niet te noemen waardeloze voorheen sat programmagids, was dat wel anders. Net geen 2 maand van te voren opgezegd, hoop ellende. Maar daar komt geloof ik deze 1 januari ook verandering in.


dat's is knap , ben er 1 jaar mee bezig geweest voordat ze bij CD het snapte wink
en @ percies

als ik het goed hebt kan je nu per maand opzeggen........

Gigablue UHD x Gigablue X3 x Bigsat (28e - 23e - 19e)

 

Wavefrontier T90 is te koop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad.

 

Een briefje schrijven waarin je het Set Top Box abonnement per direct opzegd moet voldoende zijn om er met een maand vanaf te zijn.

Vermeld je er even bij dat je wel de vrij te ontvangen kanalen wel behouden dan kan je de werkende kaart ook nog eens verkopen.

 

Het teveel aan abonnement betaalde krijg je terug gestort op je rekening.

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...