Ga naar inhoud


krasjes verwijderen touchscreen telefoon


dreamlover8000

Aanbevolen berichten


  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zoek eens naar Displex. Werkt perfect op mijn touchscreen. Haalt ook krasjes weg op CD's Dvd's en op normale displays van telefoons.

 

Tip: Als je van dat spul op je scherm doet, het aangebrachte goedje blijven polijsten totdat het krasje weg is. Niet steeds nieuwe opsmeren. Helpt dan voor geen meter.

 

Je kan het vergelijken als auto-polischer (Commadant Cleaner), die moet je ook helemaal uitpoetsen.

 

Suc6 en Google is your Friend

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Kimble
Zoek eens naar Displex. Werkt perfect op mijn touchscreen. Haalt ook krasjes weg op CD's Dvd's en op normale displays van telefoons.

Tip: Als je van dat spul op je scherm doet, het aangebrachte goedje blijven polijsten totdat het krasje weg is. Niet steeds nieuwe opsmeren. Helpt dan voor geen meter.

Je kan het vergelijken als auto-polischer (Commadant Cleaner), die moet je ook helemaal uitpoetsen.

Suc6 en Google is your Friend



Nou volgens de fabrikant kan je het niet gebruiken op Touchscreens. Vreemd, bij mij lukt het wel. Schijnt alleen voor displays te zijn.

Even verder zoeken dus maar, en geen risico lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Valt je dat spontaan in of roep je maar iets?

dit is gewoon een polijst middel en heb ik zelf al meerdere malen kleine krasjes of doffe plekjes mee weg gekregen op een mobiele telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het dan maar eens op een oude telefoon oid.op een zachte doek een paar druppels aanbrengen en een 5 minuten poetsen

de krasjes zullen weg zijn en de display weer helder.

dus niet aanbrengen op een bandschuurmachine met korrel 40 maar op een doekje smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: sat-elite
Valt je dat spontaan in of roep je maar iets?
dit is gewoon een polijst middel en heb ik zelf al meerdere malen kleine krasjes of doffe plekjes mee weg gekregen op een mobiele telefoon.


NEE Hoe krijg je het in je hoofd om dit te adviseren.
Ron heeft gelijk Cif is geen polijstmiddel en Jif is de oude naam voor Cif.

Kijk op de fles dan zie je staan:
Vloeibaar schuurmiddel

Hoe kan je zo'n advies geven. madmad

Vroeger waren de kratten bier van hout en moest je zuipen om de kachel aan te houden

 

Waar de darmen vol van zijn loopt de anus van over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb wat rond gekeken op het www, maar de touchscreen in een dun transparant matje met een matrix, wat bovenop de display ligt. Het matje is van kunststof.

 

Dit display is als iedere andere telefoon van glas. Wat mensen polijsten is de plastic cover.

 

Matje is idd 21,95 Euro. Zou tandenpasta proberen en als dit niet lukt maar een matje aanschaffen.

 

@_Ron Volgens mij was JIF de concurent of voorganger van VIM uit de bekende blauwe strooibus. :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...