NL1PDV Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Ten eerste iedereen een goed en gezond 2010. Ik wil het volgende doen. Ik heb een hdd in mijn dreambox 7020 nu heb ik daar een avi bestand naar toe gepompt maar hoe kan ik deze nu zien ?? Het zal een veel besproken onderwerp zijn maar iemand die mij kan helpen. Ik wil dus niet streamen maar gewoon avi betsand afspelen op de dreambox via de hardeschijf die erin zit Bedankt alvast voor reactie M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Tonskidutch Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Hoi NL1PVD, neen gaat niet!! enkel converteren naar ts kan op de pc en dan op de hdd overspelen dus uiteindelijk is het met vlc en dus wel streamen makkelijker en sneller voor elkaar. ciao Back In Time Pat Metheny Group Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
NL1PDV Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Tonskidutch het streamen heb ik een paar keer geprobeerd met als gevolg dat ik steeds mijn db opnieuw kon gaan flashen .. Het waarom ?? geen idee doe waarschijnlijk iets verkeerd.. Ik heb nu het avi bestand geconverteerd nar een mpg2 zal eens zien wat er nu gebeurt.. bedankt voor reply M.vr.gr Peter - de NL1PDVVU+ Solo 2 - PLI 4.0 - Oscamuit de Friesche Havenstad HarnsTriax 80 cm 19.2 - 23.5 Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
mobieltje Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 < klik > Hier staat nog meer info. Grts. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Didden Geplaatst: 7 januari 2010 Delen Geplaatst: 7 januari 2010 propeer eens plugin movie player te installeren. op de pc installeer je vlc en stel je in instellingen - voeg interface toe - web interface. ga dan naar ke db en start de movie player plugin op. normaal kan je nu de bestanden op je pc bekijken en zo de avi film selecteren en starten wavefrontier T55 - 13.0 - 19.2 - 23.5 - 28.2 db 500s - philips 6071 out of use - philips7121 HD (stuk) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen