petry Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Zoals genoemd, is er momenteel een image welke wel de meerdaagse epg ondersteunt voor de nederlandse zenders Draai Gemini (altijd al gebruikt), echter sinds canaal digitaal met de epg aan de slag is geweest wordt deze slecht/niet meer ondersteund. Daar deze dream in de woonkamer staat, is het voor mij lastig diverse image's te gaan testen. (moeders de vrouw wil nm ongestoord tv kijken) Wie heeft een tip?? Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
metoo Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 PLI ET10000 DVB-C C C C/T 2TB HDD. SAT ET7000 ET6000 OpenPLI Triax 88 multifeed 4 quad LNBs Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Kabeltje87 Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 PLI Jade3 Activeer SQlite EPG Download de dreambox EPG plug-in Download the Rytec EPG Package Selecteer in de SQlite EPG plug-in the CD/NL optie en configureer. Willy Attentie: bij DM7000 boxen niet te veel EPG ophalen Dus niet en CD/NL en UK en CanalSat. Box wordt traag. ~~Rytec Team~~ Mutant HD-2400 / OpenPli en Maxytec-Multibox SE / OpenPli (mediaspeler) VU+ Duo / OpenPli en Synology NAS *All Rytec EPG POWERED* Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
petry Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Bedankt voor de reactie, ga ermee aan de slag. Moeders is net met de kleine weg Greetz Petry. Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
bigtwin Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Petry, kijk ook naar Open Pli, is volgens mij beter, actueler en wordt sneller op ontwikkeld. Dat het de unstable versie wordt genoemd, moet je je niks van aan trekken. Ik draai al even deze image, en die is geweldig. Door de online update mogelijkheid en door de snelle reaktie van het Pli team op vragen hier op S4A en op http://www.pli-images.org/ Ik wil niks anders meer. ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
hemertje Geplaatst: 2 januari 2010 Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Origineel bericht van: bigtwin Petry, kijk ook naar Open Pli, is volgens mij beter, actueler en wordt sneller op ontwikkeld. Dat het de unstable versie wordt genoemd, moet je je niks van aan trekken. Ik draai al even deze image, en die is geweldig. Door de online update mogelijkheid en door de snelle reaktie van het Pli team op vragen hier op S4A en op http://www.pli-images.org/ Ik wil niks anders meer. de topicstart heeft het hier over emigma1 terwijl jij een dm8000 hebt. daar zitten wel grote verschillen in DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
petry Geplaatst: 2 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 2 januari 2010 Heb inmiddels Pli draaien, en de plugin geinstalleerd. Tis ff omschakelen wat betreft de bediening, echter epg functioneerd prima. Ga verder spelen, en probeer pli verder uit te pluizen. Bedankt Greetz Petry Soms zie ik het licht......Mits ik niet vergeet de lamp aan te maken!!!!! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen