Ga naar inhoud


edision argus mini en seca3 kaart


maximus288

Aanbevolen berichten

hallo

zeer binnenkort krijg ik mijn backup sat receiver geleverd een edision argus mini. nu wil ik er natuurlijk mijn canal digitaal kaartje instoppen en kijken. weet iemand hoe ik mijn cd kaart aan de praat krijg in die receiver? hij heeft geen internet connectie moet via usb.

grt peter

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hij zou toch ook (volgens een poster) met CCcam kunnen werken?

Met welke image is dat het geval?

Ik ben allergisch voor pollen en mensen die regels uitvaardigen, maar er zichzelf niet aan houden.

 

Amstrad650D2Mac>>TF5000PVR>>etc.>>/DB7025+/TF5300KPN,VU+Duo Moteqc2100a-schotel 1mtr-X-Cam/Aston 1.05.

Link naar reactie
Delen op andere sites

er staat een soort cccam configurator in maar die kom mijn seca3 kaart niet lezen enkel ''onbekende kaart'' in slot 2. maar met deze ''image'' leest hij de kaart wel zonder ci module te hoeven kopen. ik ben erg tevreden met de mini box, mooi beeld, snelle boot/zap tijd. alleen jammer geen internet aansluiting, maarja voor dat geld wel hmdi en hdtv

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo maximus,

 

Ik heb ook deze mini.

ben er ook super tevreden over.

Hij had bleef wel veel hangen in het begin.

Nu is er eergisteren een nieuwe software (ILTV) uitgekomen, die werkt echt super en is bij mij nog geen een keer blijven hangen.

 

gr. Ivo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor vrienden heb ik ook deze ontvanger geinstalleerd. Kan een van jullie die recente firmware hier dumpen, dan kan die Cam eruit, of kunnen we wat regelen via pm?

tervesin, waterpas

In Siddeburen was een bok die machtsverhief en worteltrok. Die bok heeft onlangs onverschrokken de wortel uit zichzelf getrokken, waarna hij zonder ongerief zich weer in het kwadraat verhief. Maar 't feit waardoor hij voort zal leven is, dat hij achteraf nog even de massa die hem huldigde met vijf vermenigvuldigde.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

:)Hallo Maximus288,

Ik heb belangstelling voor dezelfde receiver 'Edision Argus mini' en kwam al zoekend op dit forum terecht.

Ik ben benieuwd of het je gelukt is om je canaldigitaal aan de praat te krijgen en hoe je dat gelukt is?

 

Hoe zijn je verdere ervaringen?

Tevreden met de ontvanger?

 

Ik lees op Duitse site dat het geluid analoog zou zijn, is dat zo? Dat begrijp ik nml. niet.

 

Heb jij de Nederlandse tv gidsen en taal kunnen instellen?

 

Alvast dank voor je antwoorden.

 

Ken je deze site? Misschien is dit bruikbaar: http://*************/

 

Alvast dank,

Antar

Link naar reactie
Delen op andere sites

ej sat1948

ik heb iltv software geinstalleerd en mijn canal digitaal kaart funtioneerd prima.

ik heb de argus mini eigelijk als backup voor als mijn dreambox problemen geeft en later als ik een tv boven heb.

maw ik gebruik hem nu nauwelijks maar heb hem diverse malen getest en hij bevalt mij prima ook het geluid, of het digitaal is of niet zou ik eff niet weten waarschijnlijk wel via hmdi. het enige wat ik 'mis' is een internet aansluiting voor af en toe een epg/update maar goed voor die 99 euri doet hij bijna het zelvde als mijn dreambox van 400 euro.....

 

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

btw er komt nu ook een argus piccolo uit voor 79 euri ik zag hem bij dr dish ook hdtv enz. er zit geen nederlands menu op mijn mini of er moet zich softwarematig iets veranderd hebben mijn iltv is van 18-12-2009 dus niet erg up to date grt peter

VU+Duo2 Blackhole - Gigablue800ue+ vix - Visiosat Bisat g4d Astra 1/2/3/hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...