Ga naar inhoud


Nieuwe opstelling in de UK. Heb ik alles?:)


Gast flyby

Aanbevolen berichten

Geachte leden,

 

Na veel lezen, en lezen heb ik nu een opstelling bedacht zoals ik het wil installeren in de Londen, UK, zodat ik NL zenders kan ontvangen.

 

Ik heb daar nu een Sky schotel, maar dat heb ik opgezegd.(kan nog wel gratis via de Sky box BBC, ITV, enz ontvangen)

Kunnen jullie mij aub helpen of ik al de benodigdheden heb, en evt veranderingen nodig zijn?

 

Receiver: AZbox Premium +, twin sat tuner, 500gb HDD

Schotel: Wave Frontier T90, met 4 Smart Twin LNB's

Canal Digitaal abonnement.

 

-Kunnen jullie mij vertellen welke DISEqc ik hiervoor nodig heb, om met de twin tuner gelijk te kunnen opnemen, en andere zenders te bekijken? (Spaun?, zie steeds bij 4 lnb's naar 1 uitgangen, maar heb dan toch een 4 naar 2 nodig??)

 

-En kan iemand mij vertellen of ik de CD smartcard direct erin kan bij de Azbox, of heb ik er ook de CI module bij nodig?

 

-Ook wil ik de UK kanalen blijven ontvangen.

Is het het best om de schotel die ik nu heb van Sky te houden, of alles via 1 nieuwe schotel te doen?

 

Alvast bedankt!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: flyby

-Kunnen jullie mij vertellen welke DISEqc ik hiervoor nodig heb, om met de twin tuner gelijk te kunnen opnemen, en andere zenders te bekijken? (Spaun?, zie steeds bij 4 lnb's naar 1 uitgangen, maar heb dan toch een 4 naar 2 nodig??)

-En kan iemand mij vertellen of ik de CD smartcard direct erin kan bij de Azbox, of heb ik er ook de CI module bij nodig?

-Ook wil ik de UK kanalen blijven ontvangen.
Is het het best om de schotel die ik nu heb van Sky te houden, of alles via 1 nieuwe schotel te doen?

Alvast bedankt!


Je hebt 2 maal een 4/1 diseqc nodig.

Ik heb zelf niet zo'n ontvanger, maar ik denk dat de smartcard erin gebruikt kan worden als de juiste software draait in het apparaat. Met een softcam e.d.

Je kunt gewoon overstappen op 1 schotel, maar dan zal je de LNB voor 28.2/28.5 rechtstreeks moeten aansluiten op de skybox.

Visiosat Big Bisat (0.8W, 9, 13,19.2,23.5,28.2) 3 x Inverto quad, 2 x Alps quad, 1 x Venton rocket 2 x Disecq 1/8 1 x Diseqc 1/10

VU+ Ultimo 4k DVB-S FBC/DVB-C FBC,WD AV GP WD20EURS, 2TB @ Panasonic tx-50exw784 + Logitech Harmony 665
Qviart Lunix 4K @ Panasonic TX-L42E5 + Logitech Harmony 700

Ziggo start CI+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een vraagje...

 

Als ik Sky box rechstreeks aansluit, en Azbox Premium +, met twin tuner, dit alles met 2 4 in 1 switch, heb ik dan aan 4 twin LNB's genoeg, of moeten het dan 4 quad LNB's worden zodat ik SKy kan kijken, en ook met de AZbox kan kijken, en opnemen? smile

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...