Ga naar inhoud


[TV] plasma panasonic


D.Quijote

Aanbevolen berichten

Ik heb hier een plasma van Panasonic type TH-37PX60EH die niet meer aangaat. De laatste paar weken als ik hem aanzette, maakte 1 van de ventilatoren wat herrie, maar dat hield na 10 min. op, de ventilator draaide wel. Sinds vanochtend krijg ik de tv niet meer aan, hij geeft 1 sec. beeld maar gaat dan weer uit en geeft dan een fout code.

De foutcode is een knipperend rood ledje: 11 x knipperend dan 2 sec. niets en dan weer 11x enz. enz.

 

Kan ik hier zelf wat aan doen, of moet ik de service dienst bellen. Plasma is van juni 2007.

 

Salu2, D.Quijote

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt steve voor je snelle antwoord, wel een hoop schroeven om de achterkant los te halen, maar ik ga het proberen de ventilatoren schoon te maken en daarna WD 40 er op te spuiten.

 

Salu2, D.Quijite

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Steve

De Plasma werkt weer, er zitten trouwens maar 2 ventilatoren in, die beide gestofzuigd en verder met een kwastje goed schoongemaakt. Daarna met een paar druppeltjes WD 40 erin laten lopen, want met spuiten raak je ook teveel andere componenten. Dus Steve bedankt.

@ chevrolet ook jij bedankt voor de "power led blinking timing chart" heb hem gelijk opgeslagen, altijd handig bij latere problemen.

 

Beiden ook bedankt voor het snelle reargeren. Kom maar een keer een biertje halen als jullie in de buurt zijn.

 

Salu2, D.Quijote

 

 

 

2x M7 sat 801, Amiko HD 8155 en HD 8165 + combo

4 schotels op het dak, en 5 in de kelder

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...