Ga naar inhoud


TVHeadend en Ziggo geeft ECM problemen.


Rigolo

Aanbevolen berichten

Ik zie dat in jouw ticket 159 door 'sbi' nu ook een seca emm patch is toegevoegd! Hiermee worden dus nu ook de (nederlandse) satellietkijkers bediend. Het wordt nu echt tijd voor mij om naar satelliet over te stappen smile

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

De EMM patch voor Irdeto zit nu ook in de SVN van Tvheadend (vanaf SVN 4359).

 

Voor een ieder die hier gebruik van wilt maken zou ik graag de resultaten willen weten. Deze kan je of hier melden, of op de mailing list van Tvheadend en natuurlijk ook op #hts op freenode.

 

De seca patch zit nog NIET in de SVN zo ver als ik nu kan zien.

 

Hein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opdenkamp

De failed updates waar ik het eerder over had worden waarschijnlijk veroorzaakt doordat die updates al verwerkt waren op mijn kaart. Zodra de updates in de cache zitten van newcs zie ik geen fouten meer.

 

Mochten anderen problemen ondervinden dan hoor ik het graag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opdenkamp

Zijn er naast seca en irdeto nog andere types die hier gebruikt worden? Ik zou eventueel die ook kunnen opnemen in tvheadend, mits ze geïmplementeerd zijn in sasc-ng of wanneer het algoritme ergens online staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: opdenkamp
Zijn er naast seca en irdeto nog andere types die hier gebruikt worden? Ik zou eventueel die ook kunnen opnemen in tvheadend, mits ze geïmplementeerd zijn in sasc-ng of wanneer het algoritme ergens online staat.


Hier in NL waarschijnlijk niet, maar in het buitenland kom je denk ik nog wel eens Nagravision, Viaccess en Videoguard tegen.

Dus mocht je los willen gaan: http://en.wikipedia.org/wiki/Conditional_access_system smile

gr, Ed
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast opdenkamp

Nee dank je :-) Ik richt me toch vooral tot de Nederlanders hier. Er is nog genoeg werk te doen op het gebied van integratie met xbmc, daar wil ik eens naar gaan kijken. Alleen wacht ik nog even op andoma, die wil het dvb stuk gaan aanpassen en ik weet niet precies wat hij allemaal daaraan wil veranderen. Daar hoor ik dit weekend meer over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

opdenkamp,

 

ik denk niet dat de dvb aanpassingen van invloed zijn op de htsp koppeling tussen xbmc en tvheadend. Als ik zo naar de htsp specs kijkt wordt de interne dvb afhandeling binnen tvheadend netjes gescheiden van de communicatie naar clients.

 

De enige relatie is het channel ID, maar daar veranderd zo ver als ik weet niks aan bij de DVB wijzigingen. Die wordt nog steeds intern tvheadend gemapt naar een service op 1 (of meerdere) dvb adapters. En die relatie gaat op de schop om DVB adapters die aangesloten zitten op de zelfde "netwerk" samen te bregen zodat je niet voor elke adapter apart "Add DVB network" en "Map serivces to channels" hoeft uit te voeren.

 

Hein

 

ps. Ik heb horen fluisteren dat er misschien wel een 2.11 release komt dit weekend :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...