Ga naar inhoud


Ziggo: Discovery HD nog steeds in MPEG2


rai

Aanbevolen berichten

Weet iemand waarom Ziggo DISCOVERY HD nog steeds in MPEG2 doorgeeft? Ik begreep namelijk niet waarom mijn DM8000 dit kanaal niet zonder haperingen kon wegschrijven naar m'n NAS. Dicovery HD via Canal Digitaal werkt namelijk wel goed. Na wat testjes kwam ik er toen achter dat de bitrate bij Ziggo uitschiets heeft tot zo'n 48 Mb/s. Het beeld via Canal Digitaal is precies hetzelfde, maar daat is het net 10 Mb/s maar dan in MPEG4.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: Rigolo
discovery Hd kan NOOIT 48Mbit/sec zijn ... 1 transport stream kan maar tot max 38Mbit/sec gaan ...



Klopt ook, hij is rond de 20 Mb/s. Dit itt NGC HD & History HD die rond (pak 'm beet) 13 Mb/s zitten.

Gert.

2 x VU+ Ultimo 4k's (FBC DVB-C + DVB-S2) + et10k (fallbackclient zonder tuners) op een Synology ds214+ (2 x 6 TB raid1) ziggo oost + A1/A2/A3/HB (Technisat)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Mrbeam
De bron voor Ziggo is: Intelsat 12, 45E, 11591 V, 30000, 7/8. Deze is MPEG2 en wordt 1 op 1 doorgegeven.


Altijd wel grappig om te zien waar Ziggo haar signaal vandaan haalt, nog steeds geldt dat satelliet onmisbaar is voor de kabel (de speciale zenders nu dan).

Is er ergens een lijstje te vinden waar Ziggo haar zenders (behalve de NL zenders) vandaan haalt? Ze doen ook veel via de 4.8E.

DreamBox 8000HD PVR (DVB-S/DVB-C) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

DreamBox 800HD PVR (DVB-S) - Dream Elite BH 1.3.3 - CCcam 2.1.4

WaveField T55 -0.8/4.8/9.0/13.0/19.2/23.5/28.2

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...