jepe Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Weet iemand in wat voor format de Kathrein opneeemt? En is de opname altijd ogecodeerd? Dit ivm opnamen afspelen op mediaspeler. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
paardengek Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Misschien ook handig om erbij te schrijven, met welke image je werkt ? Met vriendelijke groet, paardengek Door veel lezen en prutsen kom je er wel! Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Zak Geplaatst: 11 januari 2010 Delen Geplaatst: 11 januari 2010 Volgens mij is het altijd een MPEG transport stream, zowel bij E2 als bij de originele software. De codec is MPEG2 of 4. Naar gelang de uitzending. Of de opnames gecodeerd zijn of niet weet ik niet, want ik kijk alleen ongecodeerde zenders. Maar er staat me bij dat het niet gecodeerd is. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast SatMann Geplaatst: 12 januari 2010 Delen Geplaatst: 12 januari 2010 als je in een E2 versie opneemt is het altijd .TS formaat, net als de dreambox. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen