Ga naar inhoud


Inlogprobleem Sat4all op pc met win 7


djpetit

Aanbevolen berichten

Ik heb het volgende probleem op mijn zojuist windows 7 geinstalleerde pc (dit bericht wordt dus op een andere pc gemaakt). Bij het openen van sat4ll wordt mijn wachtwoord en inlognaam niet inhouden. Ik typ dit dan in en vink dan aan dat hij mijn gegevens moet onthouden. Ik wordt dan naar de startpagina doorverwezen. Wanneer ik dan doorklik op een willekeurig forum moet ik weer opnieuw inloggen. Daarna kom ik weer in het hoofdmenu terecht. Dus ik schiet niet echt op zo.

 

Wat ik al gedaan heb is alle cookies verwijderd zowel uit de browser als via de faq op sat4all. Ook de browsergeschiedenis verwijdert. Wie helpt me verder ??

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: vGnp
Origineel bericht van: djpetit
Wie helpt me verder??

Firefox

vGnp


das wel heel gemakkelijk. Ik wil het graag gewoon bij IE houden. Overigens dus ook gewoon de laatste updates draaien (8.0)

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou het probleem heeft zich ogenschijnlijk vanzelf opgelost. Nu doet hij het weer. vaag

 

mvgr,

 

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: djpetit
Nou het probleem heeft zich ogenschijnlijk vanzelf opgelost. Nu doet hij het weer. vaag

mvgr,

djpetit


Misschien heb je een keer anders afgesloten ofzo... ik merkte wel eens dat als ik via alt F4 afsloot dingen niet werden onthouden en middels file - close weer wel, of andersom... is lang geleden.. maar goed het werkt smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ligt niet aan Windows 7, maar de geinstalleerde Explorer op de machine.

 

Gebruik DIT proggie eens om je cookies eens te controleren.

 

Tip: Sla niet oneindig cookies op, maar wis ze bv maandelijks. Wordt browsen ook wat sneller.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Sjattuh
Origineel bericht van: djpetit
Nou het probleem heeft zich ogenschijnlijk vanzelf opgelost. Nu doet hij het weer. vaag

mvgr,

djpetit


Misschien heb je een keer anders afgesloten ofzo... ik merkte wel eens dat als ik via alt F4 afsloot dingen niet werden onthouden en middels file - close weer wel, of andersom... is lang geleden.. maar goed het werkt smile


Das waar en kan nu dus lekker ook weer antwoorden in de forums !

Iedereen bedankt voor de tips !

mvgr,

djpetit

Rebox 9000HD, DM600; Twinmonoblock(19-23),78 cm Triax wok,Pioneer plasma scherm PDP436PE,Nikon D60,ps3 80 GB,, 9-9-9 getrouwd en trotse Pappa van de mooiste dochter ter wereld !

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Tuurlijk krijgt windows 7 weer de schuld... Hele volkstammen zijn inmiddels van XP of Vista naar Win 7 gegaan....

 

Kijk eerst eens naar je eigen configuratie en doe eventueel een schone installatie. Je hebt of zelf iets fout zitten doen of een stukje software geïnstalleerd wat de boel vernacheld..

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...