Ga naar inhoud


[SECA3] Nieuwe Canaldigitaal CAM blijft initialiseren


AEO

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb een nieuwe CAM gekocht voor Canaldigitaal, volgens mijn satboer de nieuwste.

Hij zit in een verpakking van Canaldigitaal, en er zit een boekje bij met het opschrift:

 

Ontdek de zuiverheid van HDTV

 

Maar als ik hem in de ontvanger doe gebeurt er niets, hij blijft initialiseren, terwijl ik hem heb angeschaft voor HDTV.

Op de achterkant staat dat deze module geschikt is voor encrypted DVB/MPEG2 services.

Reprogramming prohibited.

Iemand enig idee wat ik kan doen?

Al vast bedankt.

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites


De satboer is open vanaf 10:00 uur.

Daarom heb ik eerst maar even met Canaldigitaal gebeld, net om 09:00 uur.

Men vroeg welke ontvanger ik heb, en toen raadde men mij aan om de firmware van mijn Topfield 7700 HD PVR te upgraden.

Maar de upgrade van juli 2009 heb ik al, en meer recente upgrades kon ik zojuist niet vinden op de website van Topfield.

Wel een eerdere versie uit maart, en die werkte gelukkig wel, dus probleem is opgelost.

Bedankt in ieder geval, groetjes....

 

AEO

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben ik toch nog even terug.

Ik heb nu dus wel beeld en geluid, maar af en toe heb ik wel wat freezes, zowel op Nederland 1 HD als de overige zenders.

In het menu bij informatie kan ik zien dat de CAM van Canal Digitaal is.

Ook kan ik nieuwe software inladen, maar als ik dat doe, krijg ik de melding download mislukt.

Dus waarschijnlijk is er geen nieuwe software voor de CAM.

Misschien bestaan er nog recentere upgrades voor de Topfield, maar op de site van Topfield staat er niets.

Misschien heeft iemand nog een idee, waar ik alle upgrades voor Topfields firmware kan vinden?

Al vast bedankt

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

En daar ben ik opnieuw!

Het probleem met de freezes is opgelost!

Ik heb de CAM in het onderste slot gedaan, en nu zijn er geen freezes meer.

Beetje vreemd, maar wel prettig!

Arnold, Topfield PVR 4000, Topfield 7700HD PVR, Sony KDL40W2000, Astra1, Astra2/Eurobird, Astra3, Hotbird

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...