tipje Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Ik probeer steeds om mijn 500s van nieuwe image te voorzien met dreamup V.1.3.3.0 maar krijg steeds de melding van upload complete waiting for acknowledge.. Hij maakt wel verbinding, hij geeft wel het type weer in het venster. Is er iemand met een tip wat te doen?? Heb ook al geprobeerd met netwerk, ook zonder succes. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
phil 3548 Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Probeer het eens met de DreamUp uit de bijlage. Deze is speciaal voor de dreambox 500. DM-800HD se -|- stab HH120 -| Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Blijft ook dan dezelfde bericht geven. En je kunt niet verder met flash. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
boekkie Geplaatst: 17 januari 2010 Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Of deze dreamup zonder netwerk,zie bijlage. Probeer ook eens een andere PC. dreamUp_zonder netwerk.zip groetjes boekkie Dreambox Sinds 01-07-2024 en schotels en dreamboxen alles verwijderd. Nu alleen nog NL-Ziet werkt goed Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 17 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 17 januari 2010 Ik denk dat ik het moet gaan zoeken eerst op een andere pc. Ik heb pas terug microsoft security essentials geinstalleerd. Ik ga nu denken dat daar de fout ligt Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Greatone Geplaatst: 18 januari 2010 Delen Geplaatst: 18 januari 2010 Probeer eens eerst een factory reset te doen op je box, en dan weer eens te flashen. * VU+ Duo 2 sat/kabel - Amiko A3 combo - Coolstream Trinity - Dreambox 800 HD SE - Xsarius Fusion HD SE - Mag254 iptv * * LG 65inch smart 3D tv - Playstation 4 * Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Het wil me nog altijd niet lukken om te flashen. Krijg wel verbinding via network en ook via de rs232 kabel, laat dan zien welke type het is. maar vervolgens kom ik niet verder, meerdere dreamup gebruikt zonder resultaat. Kan het iets hardware matig's zijn? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 26 januari 2010 Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Ik denk de bootloader wie corupt is De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 hoe is dit te repareren?? Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Cobus R Geplaatst: 26 januari 2010 Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Jtag De Groeten Van Cobus R Vu+ Uno 4K DVB C (FBC) / MaXytec Multibox (Fallback) Ziggo kabel (FTA) Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 dan moet ik dus op zoek naar iemand met een jtag bij mij in de buurt. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Herco Geplaatst: 26 januari 2010 Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Nadat je die melding hebt, even de stroom eraf en direct er weer op. Je hebt goede kans dat 'ie dan ineens verder loopt, en je gewoon kunt flashen. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Ook zonder resultaat, meerdere keren stekker eruit en erin. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Gast Herco Geplaatst: 26 januari 2010 Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Nog eens iets, weet je zeker dat je voeding nog helemaal OK is? Die gaan regelmatig kapot, en kunnen de raarste mankementen veroorzaken..... edit: als je de spanning van de voeding wilt meten, moet 'ie wel belast zijn, anders laat 'ie vaak alsnog 12V zien. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
tipje Geplaatst: 26 januari 2010 Auteur Delen Geplaatst: 26 januari 2010 Ja heb ik ook uitgesloten, heb een andere voeding geprobeerd. Link naar reactie Delen op andere sites Meer opties om te delen...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen