Ga naar inhoud


Sleutel handleiding Yamaha XV-700


Psychosammie

Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een garagehandboek voor de Yamaha Virago XV-700.

 

Dacht hem dit weekend weer van stal te halen. Hij liep maar op 1 cylinder. Na een paar tellen een grote knal en toen liep de benzine in prachtige stralen uit de carburateurs.

 

Ik wil van het voorjaar zelf eens kijken wat ik er aan kan sleutelen. Ik heb vroegâh immers ook zelf mijn Zündapp opgevoerd.

 

Iemand tips?

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


De Virago is volgens mij van 1986. Ik heb hem ergens begin jaren 90 gekocht.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn blijkbaar 2 boeken. Die van Haynes en Clymer. Ik heb ze nu beide dus bedankt iedereen.

 

In het voorjaar maar eens kijken of ik het nog kan. Er loopt nu nog steeds benzine uit. Kan ik vast aan de lucht wennen.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Psychosammie
In het voorjaar maar eens kijken of ik het nog kan. Er loopt nu nog steeds benzine uit. Kan ik vast aan de lucht wennen.


Staat ie nou nog steeds te lekken (posting: #1784047 - Gisteren om 14:46), vandaag op 19 januari 2010, 23:35

Moet je je naam niet veranderen in Pyrosammie....... :D

In ieder geval veel succes en plezier met het sleutelen.
Link naar reactie
Delen op andere sites

De plof was duidelijk vanuit de carburateur. De benzinekraan kent geen dicht stand. In de on positie zou hij gesloten moeten zijn en pas open moeten gaan als er aanzuiging is in de carburateur.

 

Het bijzondere was dat er zelfs benzine ergens uit de kraan leek te komen.

 

Hij staat nu buiten onder een zeil. Als je er langsloopt komt de benzinelucht je tegemoet. Ik ga er vanuit dat het vanzelf wel ophoud. In ieder geval als de tank leeg is :D

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yep. Zoiets heb ik in de planning. Probleem is dat ik zonder handleiding niet eens kan vinden hoe ik het zadel eraf moet halen :-)

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 jaren later...

Ik denk dat ik die nog wel ergens in digitale vorm heb.

 

Sterker nog ik heb bovengenoemde virago ook in de aanbieding voor je :grin:

  • Like 1
  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Psychosammie, oooh fantastisch, zou ik die mss kunnen krijgen? En die virago heb ik net twee weken :)

en tnx voor je snelle bericht, dacht het topic is al aardig oud, als er nog maar iemand naar kijkt. En ik begrijp dat je benzine lekje is opgelost.

aangepast door ywest
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...