Ga naar inhoud


Geluidskwaliteit USB-platenspelers?


yaho

Aanbevolen berichten

Origineel bericht van: Sjaak(k)
Origineel bericht van: satcat


Waarom wordt er toch nog veel vinyl geproduceerd en verkocht.
Uit nostalgie of zou het toch met kwaliteit te maken hebben?

Is dat echt zo....?
Je kunt hier geen enkele winkel meer vinden die nog lp´s heeft, of het zou op een rommelmarkt of in een 2e hands winkel moeten zijn shocked


In de stad groningen rijzen die zaken als paddestoelen in de grond, ik kan je per PM de adressen/namen wel geven desnoods als bewijs.

Ik heb allerlei Vinyl liggen van Coldplay, Megadeth, Linkin Park etc. (zelfs bij de Ik ben toch niet gek liggen ze nu)

MVG. Gerard

If history repeats itself, and the unexpected always happens, how incapable must Man be of learning from experience.

 

-George Bernard Shaw

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

En in Haarlem staat de grootse platenfabriek van Europa en als je regelmatig leest hebben ze genoeg te doen.

Zo hebben ze een hele reeks aan albums van Micheal Jackson geperst en wereldwijd verstuurd.

 

Thuis heb ik geen goede apparatuur staan. Maar vind het soms heerlijk om er eens mee te spelen.

 

(Heb het zelfs geflikt om tijdens de sportuitzending op de lokale omroep muziek van vinyl te draaien, puur omdat we het zo leuk vonden. We hadden keuze toen uit vinyl, CD en MP3 :-))

Link naar reactie
Delen op andere sites

30000 Hz?

LP betere geluidskwaliteit?

 

Het moet een waar genot zijn om naar muziek zit te luisteren in je klimaatgestuurde stofvrije drukkamer (288,15 Kelvin, 101325 Pa) met laboratorium HIFI set en 'custom made' ultrasone speakers terwijl je de 'direct cut' 1ste pers voor het eerst uit de folie haalt en afspeelt op een element met diamant die je net zelf geslepen hebt.

 

Ja, dan zou ik ook zeggen dat ik verschil hoor.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om terug on-topic te komen.

Moraal van de discussie hierboven: wie het woord kwaliteit uitspreekt ivm USB platenspeler riskeert een ban :D :D

Wat je via internet niet vindt hoef je meestal niet verder te zoeken.

 

Kathrein UFS-910 (AAF2.0e/E2 versies) +WiFi +sataHD & Multytenne Twin

Samsung LE46A552: 46" Full HD.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...