Ga naar inhoud


Xsat


Gast

Aanbevolen berichten


Moeilijk he.. lezen

 

4. Wij zijn géén vrijschakelboard!

Het doel van dit board is een verzamelpunt te zijn voor satelliet en elektronica hobbyisten die middels dit board over hun hobby kunnen discussiëren. Ons doel is niet mensen middelen of informatie te verschaffen waarmee men gratis naar betaal TV programma's van welke betaal TV aanbieder dan ook kan kijken. Ieder lid draagt hierbij zelf de verantwoordelijkheid dergelijke informatie niet middels dit board te verstrekken. Het plaatsen van decoderringsleutels (keys) op ons board is dan ook ten strengste verboden! Een gezonde discussie over alle aspecten van satelliet ontvangst is echter zonder meer mogelijk.

 

Dus geen gebedel meer!

I'm not a complete idiot, some parts are missing.

 

Dreambox 8000 HD - Vu Duo

Link naar reactie
Delen op andere sites

@hEuvel: Nobel van je dat je per PM reageerd, alleen wel jammer dat je daarmee een 'verboden' vraag toch beantwoordt. Niet om het antwoord maar om de vraag!

Als we hierop blijven antwoorden dan wordt het zo'n bedelboard en daar hebben we geen van allen wat aan.

 

Als de keys en files nu zo moeilijk te vinden waren dan ala maar zeg nu zelf Google, Altavista, noem ze maar op ze vinden ze allemaal, meer dan je lief is.

 

Eigenlijk vind ik het beantwoorden van de vraag net zo erg als de vraag zelf!

 

Fred

 

Rebox RE8500 V2.11.34

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is duidelijk niet mijn bedoeling om op het board te bedelen om iets

maar ik dacht dat wij met z'n alle toch naar het zelfde op zoek zijn en de zelfde hobby hebben en als dat niet echt wil lukken kunnen we toch wel wat onderlinge vragen stellen ,,,,,,,,,,,,,,,,,ik sta wel als NIEUW LID op het board maar helaas is dat een fout van sat4all ook ik loop al meer dan een jaar bij jullie mee en ik weet me best aan de regels te houden zoals die beschreven zijn SORRY......SORRY......SORRY

Link naar reactie
Delen op andere sites

ATeusje,

 

Ik begrijp je heel goed :-))

Ben zelf ook al enige tijd lid maar door boardvernieuwing ben ik ook mijn status kwijt :-(( en wordt ik gemeld als nieuwe lid :-((

 

Maar evengoed mijn complimenten voor de look van het board ziet er goed uit!!

 

 

@key's soms is het gewoon lastig de juiste key's te vinden!!

Maar zoek en gij zult vinden...

 

Nou het was niet veel zinnigs wat ik zei maar ut weer buiten is helemaal buitenzinnig! ken nie eens sathobbyen..

 

;-))

 

Greetzzz

 

Ringo

 

>> FoZSaT <<

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...