Ga naar inhoud


Met het oog op het WK 2010 en voetbal regels voor board


Sjattuh

Aanbevolen berichten

Ik lag net EL1 te kijken en bedacht mij toen dat het voetballen toch eigenlijk een heel leuk spelletje is en blijft.

 

Niet voor niets nog steeds de NR1 sport van de wereld. smile

 

Ik, persoonlijk en ik denk misschien wel meer mensen met mij, zou het ook leuk vinden om het WK o.a. hier te bespreken, maar, geheel terecht, wil men hier liever niet voetbal besproken zien omdat de meeste mensen die van voetbal houden nu eenmaal errug 'fanatiek' kunnen zijn.

 

Maar (bijna) alle supporters zetten voor 1 team alle onenigheden aan de kant en dat is het Nederlands elftal.

 

Nu dacht ik om misschien te proberen met het WK toe te staan om het Nederlands elftal te bespreken, en alleen het Nederlands elftal.

 

Om te voorkomen dat zelfs dat uit de hand loopt kunnen er misschien speciale regels worden opgesteld.

 

Ik dacht zelf aan iets in de vorm van een draad vlak voor een wedstrijd van het NL elftal aangemaakt door een MOD die openblijft tot vlak voor de volgende wedstrijd. Waarna er weer een nieuw draadje komt voor de nieuwe wedstrijd.

 

Zo kunnen we een beetje over de opstelling speculeren en de wedstrijd nabespreken.

 

Tevens kan de mod bij het aanmaken van het draadje in de titel zeggen om welke wedstrijd het natuurlijk gaat en 'special uitzonderings forum regels' in de post plaatsen.

 

Waarbij duidelijk wordt gemaakt dat dit per uitzondering is en er veel strengere regels gelden voor deelname in deze draden.

 

Misschien vinden meer mensen, die misschien zoals ik in het buitenland verblijven en daardoor minder gelegenheid hebben dit te bespreken met mede landgenoten, dit leuk om hier te bespreken en zo ja, misschien zijn/is er mod(s) die dit wel willen proberen?

 

Ik snap best dat er zat mensen zijn die niets om voetballen geven en zo iets hebben van 'moet dat hier'. Maar daar gaat het niet om, het gaat om die mensen die een gezamelijke hobby hebben, buiten het sat gebeuren :), en op een volwassen manier hier met elkaar over willen discusseren. Ook al hebben zij natuurlijk het enorm sterke bewezen argument dat voetbal draadjes meestal uit de hand lopen zou ik het wel willen proberen.

 

En hey, als we pech hebben blijft het maar bij 3 draadjes laugh

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites


voor mij hoeft dat hier ook niet, er zijn genoeg voetbalfora...en trouwens dan kunnen ze wel voor elke sport een aparte draad openen want anders is er weer discriminatie, nee aub niet hier....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals gezegd zijn er genoeg voetbalforums. En in de regels staat dat voetbaltopics niet zijn toegestaan.

 

Deze regel is ontstaan door geruzie in diverse voetbalthreads in het verleden.

 

Ik hoop dat jullie dus begrip kunnen opbrengen voor het sluiten van deze thread.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...