Ga naar inhoud


Ongewenste nieuwsbrief van omroep gelderland


marco24

Aanbevolen berichten

een aantal jaren tetug me een keer aangemeld voor de nieuwsbrief van omroep gelderland.

 

nu wil ik er al een paar maanden van af.

 

maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan,

de afmelding via de site worden domweg niet of niet goed verwerkt.

ook na herhaaldelijk proberen.

 

eerst een vriendelijke mail en toen een minder vriendelijke mail mocht ook niet baten.

 

wie weet welke stappen ik nu kan ondernemen.

ik wil die zooi van hun niet meer in mijn pc

 

met vr gr

marco

Link naar reactie
Delen op andere sites


Origineel bericht van: marco24
wie weet welke stappen ik nu kan ondernemen.

Even contact met ze opnemen en ze vertellen dat je van de lijst wilt.
Edit: En ze fijntjes laten weten dat spam strafbaar is

vGnp

VU+ Ultimo4K - FBC Cable - VU+ Ultimo4K - FBC Satellite
Kathrein KEA 1000/W - Wavefield T90
Satlook Digital NIT

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb hetzelfde met canaldigitaal. Eenmaal aangemeld kom je er nooit meer vanaf. Ik in ieder geval niet.

De afmeldt optie werkt niet. Ten minste die zegt dat het allemaal prima verlopen is en je geen verdere nieuwsbrieven meer zult ontvangen, maar vervolgens komen ze toch weer.

Emailen met canaldigitaal kan als niet-klant schijnbaar niet en bellen voor XX eurocent per minuut om een helpdeskmedewerker aan de lijn te krijgen die je met dat soort zaken toch niet kan/wil helpen zie ik ook niet zitten.

de volgende keer maak ik dus melding van ongewenste mailings (spam).

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Moderator
Origineel bericht van: marco24
ik wil die zooi van hun niet meer in mijn pc.
marco


Spamfilter?

Gaat niet bestaat niet!            65" 4-K OLED,  Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo

Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is natuurlijk onzin want die nieuwsbrief zou geen spam mogen zijn. Die wordt door een Nederlandse instantie/bedrijf op eigen verzoek naar het email adres van de aangemelde persoon gestuurd. Waar het aan schort is een werkende afmeld optie. Daar zou geen spam filter voor nodig moeten zijn want die filteren vaak meer dan je lief is. Een spam "filter" dat mail alleen naar een ongewenste email map verplaatst heeft ook geen zin want dan moet je toch steeds die map nakijken of voorzichtig legen. Een spam filter dat mailtjes gewoon op eigen initiatief verwijderd is ook erg fout.

 

Ron

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daarom heb ik dus een eigen mailserver. In dit geval zou ik me dus abonneren met omroepgelderland@mijndomein.nl.

Lukt afmelden niet? Adres schrappen uit de lijst, krijgen ze 'm zonder enige verdere bemoeienis mijnerzijds weer retour.

Bijkomend voordeel is heel makkelijk en 100% correct sorteren van mail bij binnenkomst op basis van adres.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: marco24wie weet welke stappen ik nu kan ondernemen.

 

Even contact met ze opnemen en ze vertellen dat je van de lijst wilt.

Edit: En ze fijntjes laten weten dat spam strafbaar is

 

vGnp

 

 

had ik al gedaan via die link , helpt niet.

geen reactie!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

bellen heb ik nog niet gedaan , maar mailen(ook een 2e boze mail ) kreeg geen enkele reactie

 

mailen deed ik nu dus rechtsstreeks naar hun mail adres , geen reactie !!!

 

 

zie ontvangstbevestiging:

Your message

To: rtv

Subject: stopzetten mailing

Sent: Fri, 18 Dec 2009 21:14:43 +0100

 

was read on Mon, 21 Dec 2009 14:01:52 +0100

 

Alle in- en uitgaande mailbestanden van Radio en TV Gelderland worden zorgvuldig gecontroleerd op virussen door KPN-IV-Scan

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb even op de site gekeken van omroep Gelderland en ik heb de juiste medewerkster gevonden.

 

Citaat:
Bep

 

Bep is onlosmakelijk aan onze mediaorganisatie verbonden. Als Traffic Manager en Management Assistent heeft zij de touwtjes goed in handen. Voor Bep is niets te gek! Stress-situaties, wat zijn dat? Zijn er problemen of moet er iets worden opgelost?

 

Bep is met recht een redder in nood! etc etc etc etc etc.

 

Neem contact op met ons eerste aanspreekpunt, waarbij professionaliteit en klantvriendelijkheid hoog in het vaandel staan.

 

 

De echte naam heb ik om privacy redenen omgezet in de fictieve naam Bep

 

Dus ik zou er maar een belletje aan wagen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...