Ga naar inhoud


haleluja wat zijn ze toch goed ! popstars


seije017

Aanbevolen berichten


Origineel bericht van: _Ron
Volgens mij is het de bedoelig dat er aan bandje ontstaat. Dan zal er wel meer dan één winnen, denk je ook niet?
Als Wesley wint, is zijn cariere in ieder geval de komende 2 jaar of misschien wel voorgoed behoorlijk belemmerd. Dan zit hij namelijk in een bandje dat gedoemd is om te mislukken. Hij is overduidelijk een solo artiest. Hij kan dus beter verliezen en na de eerste "hit" van de winnaars een eigen album maken, want dat hij de nieuwe Rene Froger of Jeroen van de Boom wordt is wel duidelijk.
Komt er toch nog iets goeds voort uit zo'n mager kwalitatief programma:-)

Ron


Sorry _Ron, er was van te voren niet bekend gemaakt wat de uiteindelijke samenstelling zou worden, vorige week vrijdag hebben ze echter aangegeven dat ze voor een soloist wilde gaan. Hij is dus gisteren als enige winnaar geworden van Popstart 2009.

Mijn vrouw en ik hebben dit programma, net als vorig jaar overigens, met veel plezier gekeken.

Het is inderdaad jammer dat mensen altijd denken dat hun mening algemeen goed is, het is zelfs arrogant en zoals je al aangaf, post dan lekker niet... maar ja, dat zal wel weer teveel gevraagd zijn.

De humor van Popstars vind ik dat ze zoveel mensen kunnen boeien met zo een goedkope manier van TV maken. Geniaal. Je hebt echte emoties van echte mensen en blijkbaar boeit dat toch. SBS6 zit helemaal niet te wachten op het vervolg van de ster(ren). Het zal ze een zorg zijn of ze wereldberoemd worden of niet, het geld is al dik en dubbel verdient. smile

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: D.Quijote
Ik denk dat het tijd wordt dat de Nederlandse vereniging van slotenmakers ingrijpt. laugh

Salu2, D.Quijote


Zou dat niet jammer zijn. Dan kunnen de leden hier dus, wanneer er 5 het niet eens zijn met een OT draad de boel zo verzieken dat het op slot gaat en de mensen die het wel leuk vinden kunnen het niet meer bespreken.

Het lijkt mij beter om of het gewoon te laten ten behoeve van de mogelijkheid tot het voeren van een discussie, ook al staat het amusuments gehalte van het Programma niet ter discussie in deze thread voelen sommige zich toch geneigd de thread te jacken, of om in dit soort gevallen de regels wat harder toe te passen, eventueel de regels aan passen.

Maar wat zo jammer is is dat Mods dan langzaam meer en meer politie agentje worden door dit soort types. En zodoende zich minder en minder bezig kunnen houden met waar ze dit voor doen, namelijk ons helpen.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...