Ga naar inhoud


E2 Plugin ccpriomaker


whatyouneed

Aanbevolen berichten

Ik heb het gekke ding van mijn DM8000 afgekieperd, ik kreeg notabene green screens (wat is er mis met bluescreen wink ) van die plugin, in de dump stonden verwijzingen naar de prio-plugin dat die enigma had laten crashen.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Origineel bericht van: ApBurgh
in de dump stonden verwijzingen naar de prio-plugin dat die enigma had laten crashen.


Hier geen een crash ervaren.(afkloppen) ;-)

Mischien met bovenstaande instellingen moeite waard om weer te proberen, immers OpenPLi update als een bezetene. cool
Misschien dat ik daardoor geen crash heb ervaren.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
Je kan die CCcam prio maker instellen.
Dan is er niet continu een popup(overigens eenmalig per zender).

CCprioMaker autostart : Enable.
Ask for the selection caid : Disable.
Ask all caid : Disable.
Editing one caid : Enable
Write-debug : Enable.

p.s. ik heb de installatiefile tijdelijk op CF gezet, op /tmp/ was ie niet te vinden door file installer.


Bedankt voor de TIP, ik heb het ook maar eens zo erin geplaatst.
Dit gaat een stuk beter.

Thanks... voor DE TIP...

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze plugin met de genoemde instellingen geprobeerd.

 

Leek eerst goed te werken en zelfs hier en daar wat te verbeteren.

 

Toen ging mijn box toch wat vreemd te doen. Na verwijderen van deze prio plugin doet de box het weer normaal.

 

Weg ermee dus.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Toen ging mijn box toch wat vreemd te doen. Na verwijderen van deze prio plugin doet de box het weer normaal.

Dat heeft met jou DM of image of Smartcard/ci combinatie of settings te maken. Want hier is het rete stabiel(geen crash melding, of vreemd gedrag what so ever).
Jammer voor je, maar wilt dus niet zeggen dat het aan de plugin ligt.

@Whatyouneed, betreft bigtwin's melding. Zou het kunnen dat
Editing one caid : Enabled -> niet goed gaat als je meerdere CI's of smartcards hebt? Of maakt dat niet uit, ikzelf heb maar een smartcard actief (&CCcam2.1.4), en hier werkt het top.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op zich werkt het wel, alleen had ik de zaak zodanig ingesteld dat die na iedere zap even een pop-up gaf.

Na verloop van tijd begon de box enorm traag en log te reageren op commando's, na het schakelen moest ik soms wel 3 keer de ca-id bevestigen door op de OK toetst te drukken.

Soms reageerde de box een seconde of 10 totaal niet meer om vervolgens met een green-screen te komen, met daarin een verwijzing naar de prio plugin.

 

Ik draai de laatste (dagelijkse update) OpenPli versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien dat ik die ellende dan kan verwachten hahaha.

Overigens is die popup (bij gegeven instellingen verdwijnt het vanzelf na enkele seconde) eenmalig per zender.

 

Maar tot op heden geen enkel probleem of vertraging.

 

Wie is trouwens de originele maker van die plugin(website?). Ik zie de plugin n.l. op verschillende forums, en het is elke keer een ander die met deeer strijkt.

Ik heb em dus niet gemaakt he, dat dat duidelijk is, ben geen programmeur, meer tester/bugsolver/hardwarefreak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky

Dat heeft met jou DM of image of Smartcard/ci combinatie of settings te maken. Want hier is het rete stabiel(geen crash melding, of vreemd gedrag what so ever).
Jammer voor je, maar wilt dus niet zeggen dat het aan de plugin ligt.


Nou, nou...

Gelukkig ben ik blijkbaar niet de enige die problemen met deze plugin meldt... Was ook een voorbarige conclusie!

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: Jeroensky
Misschien dat ik die ellende dan kan verwachten hahaha.
Overigens is die popup (bij gegeven instellingen verdwijnt het vanzelf na enkele seconde) eenmalig per zender.

Maar tot op heden geen enkel probleem of vertraging.

Wie is trouwens de originele maker van die plugin(website?). Ik zie de plugin n.l. op verschillende forums, en het is elke keer een ander die met deeer strijkt.
Ik heb em dus niet gemaakt he, dat dat duidelijk is, ben geen programmeur, meer tester/bugsolver/hardwarefreak.


Tot nu toe werkt die bij mij wel goed.
Wat wel een voordeel is dat die zelf iets kiest, wat wel een nadeel is dat die ook wel eens de verkeerde kiest.
Dan maar een edit doen in de priolijst. dan is het goed.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat verzoek komt regelmatig langs, even zo regelmatig wordt er gezegd dat dat niet zo werkt.

 

Een prio lijst is volledig afhankelijk van jouw situatie, een prio van iemand anders heeft dus geen zin. In het ergste geval, gaat je box slechter werken.

 

Zelf even in verdiepen en zelf maken dus.

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: bigtwin
Dat verzoek komt regelmatig langs, even zo regelmatig wordt er gezegd dat dat niet zo werkt.

Een prio lijst is volledig afhankelijk van jouw situatie, een prio van iemand anders heeft dus geen zin. In het ergste geval, gaat je box slechter werken.

Zelf even in verdiepen en zelf maken dus.


Als je dit programma gebruikt, is het heel simpel om 1 zelf te maken.

succes.

Dreambox 7000S & 500 & 800 - Maxtor 80GB en Samsung 500GB - USBstick Swap - schotel 80 & 110cm - Moteck SG2100 - lnb titanium 0,2 db & duo lnb - openPLI - Satje07 settings - cccam 2.1.4

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 jaren later...

Je kan die CCcam prio maker instellen.

Dan is er niet continu een popup(overigens eenmalig per zender).

 

CCprioMaker autostart : Enable.

Ask for the selection caid : Disable.

Ask all caid : Disable.

Editing one caid : Enable

Write-debug : Enable.

 

p.s. ik heb de installatiefile tijdelijk op CF gezet, op /tmp/ was ie niet te vinden door file installer.

 

in de bijlage de priomaker

enigma2-plugin-ccpriomaker_0.5_all.ipk

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb eens een beetje zitten spelen met deze plugin met open pli 2.1 op een 9200 zie de bijlage dit is van een c+ fastscan lijst

heb deze 2 regels in mij prio zitten

 

P: 0100:00006a #Canal+ NL seca3

I: 0622:000000 #Canal+ NL iredeto

 

is dit voldoende of moet ik er meer in zetten ivm met penaltys op de seca 3 kaart die teveel sids van een zender moet verwerken zie bv espn staan volgens mij 6 verschilende coderingen op

bv

 

I: 0500:00006a

I: 1817:00006a

I: 1818:00006a

CCcam.rar

XT9200 / 5000  , XP1000 OPENPLI 4.0
VU+DUO OPENPLI 2.1 met nieuwe C807 condensator met 1uf
SYNOLOGY DS1512 3TB REDS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze plugin is niet meer zo heel interresant, omdat het voor CCcam is.

En hedendaags wil je geen CCcam als je niet wilt dat derden je kunnen monitoren, danwel key van je legale smartcard misbruiken.(tot versie 2.1.4 is nog van originele maker als ik me goed kan herinneren)

Velen stappen over naar de betere OScam, en dat maakt deze priomaker plugin overbodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...