Ga naar inhoud


085- vermelding in telefoongids


Aanbevolen berichten

Vermelding van mijn voormalige KPN nummer via Budgetphone in de telefoongids is minder goed verlopen en nog steeds niet uitgevoerd.

 

Vandaar mijn vraag direct aan De Telefoongids BV of mijn 085-(Betamax nummer) ook vermeld kan worden. Hierop kwam het volgende antwoord:

 

Het antwoord op uw vraag is:

Stuurt u ons even voor alle 085- nummers de naam, het adres, postcode en woonplaats toe die daarbij horen; dan nemen wij de nummers zo spoedig mogelijk op in de gids en op internet.

 

Het lijkt dus geen enkel probleem te zijn om met een 085- nummer gewoon te worden vermeld in de telefoongids.

 

Misschien goed voor voip gebruikers om dit te weten.

 

Groet,

 

 

Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites


Beste TKD,

 

soms is het toch wel belangrijk, dat iemand je weet te bereiken via een nummer of adres in de telefoongids.

 

Je hebt bij de Betamax providers voor 1 Euro nog een extra 085- nummer erbij.

 

Dan hou je eenvoudig een prive nummer voor de familie, kenissen en verwanten en een ander openbaar nummer voor de rest. En ben je voor derden, indien nodig, ook nog bereikbaar en zichtbaar aanwezig in de telefoongids.

 

Veel Voip (085-) gebruikers hebben nog een ander abbo erbij genomen voor inkomende gesprekken. Dat is dus in feite niet meer nodig.

 

Alleen jammer dat het Betamax systeem maar een telefoon laat rinkelen en niet meerdere apparaten die verbonden zijn via internet. Budgetphone systeem doet dat wel.

 

Dank zij de werking van de Opta ben je gelukkig niet meer afhankelijk van een KPN !

 

Groet,

 

 

Bram

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...